Gjest Yoshi Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Heller plakat av Guevera enn Hitler, Hitler er jo regelrett stygg. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 ikke like tøfft for deg kanskje, men for meg så står du for de "samme" politiske meningene uavhengig om du har hitler eller che på veggen.hadde jeg kommet inn på rommet ditt så hadde jeg dannet omtrent det samme bilde av deg som person og dine meninger oppe i mitt hode ganske raskt. hvis du syntes motivet er kult, hvorfor ikke kombinere det med å vise avsky for det politiske standpunktet denne personen stod for? http://www.fristud.no/che-skjorte.php - 100spenn for en t-skjorte, tror nesten jeg må kjøpe en! http://www.thoseshirts.com/anticheshirts.html - eller her.. edit: siste sjappa tar bare ordre fra US 6440109[/snapback] Dette igjen går på konsekvensene av idéer. Noen vil ha motive fordi de likte idéene, ikke handlingene, noen også pga handlingene, som noen faktisk mener var rett. Tingen er derimot at mange soldater ikke alltid har et valg, men blir skjøvet inn i hæren. Sånn var det før iallfall. Det er lederne man skal ta, ikke massen. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Heller plakat av Guevera enn Hitler, Hitler er jo regelrett stygg. 6440122[/snapback] man har da heldigvis valget om å velge ingen av de... heller en plakat av en fin strand eller en bil eller en dame. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Heller plakat av Guevera enn Hitler, Hitler er jo regelrett stygg. 6440122[/snapback] man har da heldigvis valget om å velge ingen av de... heller en plakat av en fin strand eller en bil eller en dame. 6440142[/snapback] Folk er forskjellige. Noen vil ha kunst, noen vil ha heite motiver, noen vil ha motiver som viser deres tankegang. Takk noen mulige øvre makter for at vi er forskjellige her i verden! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Takk noen mulige øvre makter for at vi er forskjellige her i verden! 6440145[/snapback] Nåja. Jeg skulle ønske det ikke fantes mennesker som er enig med SV og slikt jeg, men... Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Heller plakat av Guevera enn Hitler, Hitler er jo regelrett stygg. 6440122[/snapback] man har da heldigvis valget om å velge ingen av de... heller en plakat av en fin strand eller en bil eller en dame. 6440142[/snapback] Folk er forskjellige. Noen vil ha kunst, noen vil ha heite motiver, noen vil ha motiver som viser deres tankegang. Takk noen mulige øvre makter for at vi er forskjellige her i verden! 6440145[/snapback] enig i det, han må for all del henge opp en dau rotte på veggen for min skyld. jeg er ikke ute etter å diktere hva han skal ha på veggen eller hva slags kunst/bilder han skal like. men noen ganger kan motivene på bilder ha mer politisk negativ effekt enn kunstnerisk positiv effekt, hvis det er noe som heter det. edit: jeg skal ikke nevne mohammed-tegningene her, fordi det er en annen veldiskutert diskusjon Endret 5. juli 2006 av jalejale Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 om du heller ville hate n plakat av en dame, eller om du danner et intrykk av meg, når du ser che på veggen får være din mening. Jeg kom hit for å få tips om hvor jeg kunne finne en plakat emd et tøft motiv. ikke for å overbevise dere at jeg ikke støtter det han sto for. Å.. kansje jeg skal skrive en hvit lapp ved siden av der det står "støtter ikke che. liker vare motivet" Slik at jeg kan redde meg fra deg som dømmer meg. spar meg Heller plakat av Guevera enn Hitler, Hitler er jo regelrett stygg. 6440122[/snapback] man har da heldigvis valget om å velge ingen av de... heller en plakat av en fin strand eller en bil eller en dame. 6440142[/snapback] Folk er forskjellige. Noen vil ha kunst, noen vil ha heite motiver, noen vil ha motiver som viser deres tankegang. Takk noen mulige øvre makter for at vi er forskjellige her i verden! 6440145[/snapback] enig i det, han må for all del henge opp en dau rotte på veggen for min skyld. jeg er ikke ute etter å diktere hva han skal ha på veggen eller hva slags kunst/bilder han skal like. men noen ganger kan motivene på bilder ha mer politisk negativ effekt enn kunstnerisk positiv effekt, hvis det er noe som heter det. edit: jeg skal ikke nevne mohammed-tegningene her, fordi det er en annen veldiskutert diskusjon 6440153[/snapback] Det virker slik Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) hehe... unnskyld for at jeg kanskje er litt kvass, men for å gjøre opp for det skal jeg linke til en sjappe på nettet som man kan kjøpe plakater, kanskej du finner et fint motiv der: Poster-side voff, her var det: Poster av Che Endret 5. juli 2006 av jalejale Lenke til kommentar
johnj Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Alle vet hva hitler har gjort. slik er det ikke med che.6440072[/snapback] Vel, om man er relativt oppegående historisk og politisk vet man hva slags mann Che var og hva han stod for. No offence, altså. Før du velger å bli enda en av disse jalla-fjortisopprørerne som går med skuldervesker fulle av antikapitalistiske-, USA-fiendtlige, vegetaroppfordrende og sosialistvennlige buttons over Che Guevara-skjortene; tenk over hvilke signaler du sender ut og sett deg bedre inn i bakgrunnshistorien. Jeg er av den oppfatning at de aller fleste med slike buttonsbefengte vesker og Che-skjorter vet svært lite og ingenting av bakgrunnshistorien rundt motivene de bærer og rett og slett ikke bryr seg så lenge det ser kult ut og gjerne også er moteriktig. Og verden trenger virkelig ikke flere av disse. Litt artig, egentlig, at t-skjorter med Che Guevara som motiv trykkes i store opplag og selges, noe som gir penger i kassa til kapitalistene. Beklager ravende OT, men det føles godt å få ut slikt. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Litt of topic, men hvorfor ble han så kjent mote hvis han har gjort så mye ille. Har ikke lest noe om han, hva har han gjort? On Topic: poster Mere posters Endret 5. juli 2006 av Sebbe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 fordi motivet er så fett Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Litt artig, egentlig, at t-skjorter med Che Guevara som motiv trykkes i store opplag og selges, noe som gir penger i kassa til kapitalistene. 6440181[/snapback] Jeg har alltid sagt at sosialisme er en milliardbedrift. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Var i Cuba for ikke så lenge siden. I enhver suvenirbutikk kan man få kjøpt che-effekter, enda beboerne i cuba ikke liker han. Har forresten en mynt med hans motiv på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå