eught Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Har et veldig irriterende problem med DVD-ROM'en og Brenneren. Innimellom så fortsetter cd'ene å spinne rundt, selv om jeg ikke er inne på de eller noen programmer jeg bruker bruker cd'en. På gamle (finnes sikkert en del i dag og) cd-rom'er (kanskje dvd'er og) var det en stopp-knapp. Men disse er ikke her i dag. Eneste måten som jeg kan få stoppet den på er å ta CD'en ut og inn igjen, men da vil den jo begynne å lese igjen og det er mulighet for at den fortsetter å lese (selv om den som oftest stopper den av seg selv). Grunnen til at jeg vil ha CD'er stående i er at jeg spiller noen spill som krever at man har cd'en i, og derfor er det stress å ta den ut og inn igjen av coveret hele tiden (ja jeg vet at jeg er lat). Jeg husker at jeg har sett et sted at jeg kunne velge hvor lenge den skulle spinne før den stoppet, men nå har jeg sett alle steder jeg kom på og finner det ikke igjen. Så derfor lurer jeg på om det er noen som har en annen løsning enn å ta cd'en ut og inn igjen om man vil stoppe den. Egentlig er det bare en bagatell, men det blir irriterende med den summelyden over tid. Takk for evt. svar. Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 http://www.daemon-tools.net/ Ta heller og lag disk-images av de cdene du ofte bruker og kjør dem via daemon tools... sparer cden og spilleren for slitasje. Er en fordel med litt harddiskplass riktignok! :smile: Lenke til kommentar
N_M_V Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hva med å bruke Nero CD Speed til å sette ned hastigheten på spilleren ?. Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Diverse NOCD cracks og sånt er også en gjenganger blandt favorittene.. Irriterende eneste den cd protection ødelegger for er oss ærlige kunder.. de som absolutt vil ha det rippa har jo ikke noe problemer med det.. Mens vi andre må sitte her å bli hørselskada av bråk fra cd/dvd spilleren *sur* Lenke til kommentar
It's me Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 http://www.gamecopyworld.com Der finner du cracks til spill, (kun for dine orginale spill selvsagt,) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå