nymobil Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: -SMS -MMS -Kamera -god batterikapasitet -grei lagringskapasitet -gjerne med radio -mulighet for å spille inn egne ringelyder Mitt bruksområde er primært SMS og vanlig ringing. Så en god SMS telefon med et ganske bra kamera er mine hovedønsker. Har Siemens ST60 idag og den er elendig!! Spesielt på SMS der den er for treg til å henge med når jeg taster, i tillegg til at jeg ikke får lagret egne ord i ordlista. Syns ikke at jeg er spesielt kravstor. Pris er uviktig hvis jeg får en telefon jeg er fornøyd med og som jeg kan ha i mange år. Jeg har gjerne en telefon i 4-5 år hvis jeg er fornøyd med den. (vil ikke kjøpe med abb). Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Sony Ericsson K750i, eller kanskje til og med K800i om du vil ha litt ekstra Lenke til kommentar
Casanova_G Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Vel, hvis du hadde nevnt hvor mye du har til rådighet så ville det hvert enklere å hjelpe deg å finne en mer spesifik mobil. Uansett, så la jeg merke til at du ikke trenger de nye funksjonene som 3G og EDGE, derfor syns jeg at du absolutt burde investere i en K750i som er absolutt verdt alle pengene og som har de fleste funksjonene og noe ekstra. Eller du kan se på Nokia 6101, som har VGA-kamera, radio og MP3-støtte og som ikke koster flesk. Endret 6. juli 2006 av Casanova_G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå