Gå til innhold

Anmeldelser av Kampen om Midgard 2 (Xbox 360)

Anbefalte innlegg

Vel, det kan virke som om de som har lyst til å bestille dette spillet, men ikke tør ennå i tvil om kontrollen blir noe god endelig kan bestille det!

Ifølge omtalen er det like bra som PC versjonen, selv om PC kontrollen forbigår det på noen områder, blir også PC kontrollen overgått av 360 kontrollen på andre områder :)

Så det er jevngodt med PC versjonen, bare at denne gang blir det på en storskjerm vi får nyte dette :dribble:

Jeg skal i alle fall bestille dette etter denne strålende omtalen! Noen flere?

Edit:

*host* Glemte linken:

http://videogames.yahoo.com/gamereview?cid...ge=0&eid=468158

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Øh... hvilken omtale er det snakk om her? :dontgetit:

6439167[/snapback]

LOTR: BFME2

Battle for Middlearth 2 altså :whistle: OGg for meg så er RTS spill på konsoll fortsatt ein gåte altså :dontgetit:

Og for hellvette mann, når du først skal brase inn her med omtaler å kan det vere litt søtt å gi oss andre dødlige linkz0r? :wee:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jepp, men noe RTS på konsoll blir søppel hvis ikke man får brukt mus og tastatur. Command & Conquer 1 gikk på Sega Saturn, men nå når spillene er så avansert går det ikke med bare en kontroll.

Dessuten hadde vel den siste store oppdateringen til XBOX 360 med utbredt støtte for tastatur og mus ?

Lenke til kommentar

Vær så snill og si hvilket spill det er snakk om. Alle forkortelsene hjelper lite hvis man ikke vet hva slags spill det er snakk om.

Er det noen som vet hva Pjkktogotm er? Hvis man ikke vet hva bokstavene står for er det vanskelig å vite hvilket spill det er snkk om.

Lenke til kommentar

"On the contrary, you'll see low resolution environment textures, sketchy, pixilated shadows, and you'll encounter gnarly, jarring, dumbfounding framerate drops. Even in the very first level of the boxed copy you'll see empty sections that chug and display slowdown that sinks well below 30 FPS. Even the cutscenes display sharp jolts of surprising slowdown. To be fair, all RTS games have slowdown. The biggest battles usually display hundreds of units firing at each other, flames alighting, explosions going off, dozens of death animations, and AI all working furiously at the same time. And in the later levels of BfMe2, you'll get truly massive battles with what looks like hundreds of units engaging in all-out warfare. But where the early levels consistently switch from a high of 30 FPS to lows of 25 FPS, the later levels deal out slowdown that actually prevents you from clicking on or controlling anything for a few seconds. It's rough. In the last two levels of the good and evil campaigns the framerate takes a serious beating."

Er virkelig xbox 360 så svak?

Lenke til kommentar

Er virkelig xbox 360 så svak?

6448736[/snapback]

Etter det jeg har sett av skjermbilder til dette spillet så vil jeg si, nei. Forøvrig er det vel relativt umulig, uansett pc, å spille mange strategispill helt glatt. Blir det nok enheter på skjermen og nok AI som surrer og går så sliter pcen med minneproblemer, cpuforbruk og grafikkmotoren sliter.

Dette kan ha med mengde minne på konsoller og at spillet ikke er optimalisert for konsoll og denne mengden minne. Det er fullt mulig å lage strategispill og alle andre spill uten slowdowns på konsoll, men pc-ports er ofte dårlige og det er sjelden man ser en strøken port på konsoll.

Lenke til kommentar

Jeg også er ganske oppgitt hvor dårlig PC port spill er på X360.

De skulle kanske hatt 1 GB minne på boksen i stedet for 512. Det hadde gjort en del ting lettere. Greit at den hadde kostet bittelitt mere men da tipper jeg en del problemer hadde vært løst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...