skruzukitsx Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) jeg har knust ballene ganske mange ganger på en tzr .. noen andre som har opplevd det med tzr eller andre mopeder? Endret 8. juli 2006 av skruzukitsx Lenke til kommentar
kulern89 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 jeg har knust ballene ganske mange ganger på en tzr .. noen andre som har opplevd det med tzr eller andre mopeder? 6438890[/snapback] Ikke med andre mopeder, men med tzr Dro på bak hjulet istad med en bak på, DRIIIT vondt i kukken ass!! Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 hahaahaha, har opplevd det ikke med kjøring på bakhjulet, men med folk bakpå og litt hard oppbremsing most her og der ja... Lenke til kommentar
skruzukitsx Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 skulle bare dytte igang en jeg.... begynner og lure på om jeg er steril Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 du dytter ikek når du sitter da, løper ved siden av og hopper på Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Skal ganske store slag til mot pungen før du blir steril... husk at du også har to steiner (hvertfall har de fleste det). Lenke til kommentar
skruzukitsx Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 jeg kjører tsx... er vant til og sitte på moppa og dytte... gjorde d en gang med tzr.... NEVER AGAIN! hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå