Eldarwan Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Vurderer å kjøpe denne men skal på ferie snart og da får jeg ikke begynt å bruke denne før i slutten av juli. Denne er ganske billig ca 12k ink moms osv. Skal jeg vente til neste måned eller slå tilå bestille denne pc'en? Mvh :!: Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Du skla ikke bestille den i det hele tatt da Dell er en av de værste stedene du kan kjøpe data ......... Intel Pentium er på vei ut av markedet og da det snart kommer en kjerne som heter conroe som er å få kjøpt innen du har mulighet til å bruke pc'n Lenke til kommentar
Eldarwan Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Du skla ikke bestille den i det hele tatt da Dell er en av de værste stedene du kan kjøpe data .........Intel Pentium er på vei ut av markedet og da det snart kommer en kjerne som heter conroe som er å få kjøpt innen du har mulighet til å bruke pc'n 6438876[/snapback] Nei feil, Det er Elkjøp og expert helt klart! Lenke til kommentar
xiaNe Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Den beste måten å kjøpe PC på er alltid selvbygd! Men skal du ha en kraftig ferdigbygd PC vil jeg anbefale Acer eller Alienware. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Vel det beste er å bestille fra en netbutikk som netshop.no eller komplett.no eler en annen ... De setter sammen delene for deg å instalerer for ca. 300,- ekstra .... Kjøper du fra HP, Dell etc. så betaler du 1-2 tredjelerer mer en det er vært ... Du blir lurt Lenke til kommentar
Eldarwan Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Vel det beste er å bestille fra en netbutikk som netshop.no eller komplett.no eler en annen ...De setter sammen delene for deg å instalerer for ca. 300,- ekstra .... Kjøper du fra HP, Dell etc. så betaler du 1-2 tredjelerer mer en det er vært ... Du blir lurt 6438900[/snapback] hehe! sant så sant. Har mest lyst til å kjøpe bygge pc men har ikke snøring på hvordan jeg bygger en:S Noen som veit om guider etc på hvordan man bygger en pc? Uansett hadde vært konge om noen kunne lagd en liste over de beste delene for en "gamer" pc som jeg er ute etter. Jeg skal spille spill som age of conan og Lotro og trenger derfor iallefall 2g ram og 256 mb skjermkort! Fint om noen hjelper til Mvh Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Kan prøve å sette sammen noe jeg Den butikken som du bestiller fra kan sikkert sette sammen pc'n for en liten sum penger Hva er maks du vil bruke på den og skal du ha med skjerm og sånt eller har du det fra før av ? Jeg komer med froslag fra AMD fordi jeg ikk ehar snøring på Intel så der for du heller få hjelp fra en annen forum bruker .... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Be kanskje shg bygge pc for deg. Da kan du kjope alle delene du vil ha, sa kjoper du en vare som betyr at dem setter den sammen og tester den - koster 500kroner vis jeg ikke husker feil! edit: pluss at de er billigere enn komplett og netshop og, selv om netshop har bedre service skulle jeg tro. Endret 5. juli 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
Eldarwan Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Be kanskje shg bygge pc for deg. Da kan du kjope alle delene du vil ha, sa kjoper du en vare som betyr at dem setter den sammen og tester den - koster 500kroner vis jeg ikke husker feil! edit: pluss at de er billigere enn komplett og netshop og, selv om netshop har bedre service skulle jeg tro. 6438943[/snapback] ok nice, Hmm jeg regner med at jeg kommer til å legge rundt 12k (eller burde jeg legge på 2 k til)? vil heslt bruke rundt 12 k eller vil 2000 kr ha en STOR betydning? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Hvis ve legger en tusing til til CPU og en tusing til til skjermkort har det en del å si, men hvis du ikke skal ha skjerm mus ol. så holder 12k en god stund fremover Lenke til kommentar
Eldarwan Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Hvis ve legger en tusing til til CPU og en tusing til til skjermkort har det en del å si, men hvis du ikke skal ha skjerm mus ol. så holder 12k en god stund fremover 6438963[/snapback] hehe! har 3 spørsmål:P Sånn som skjermkort, da kan du få Agp og Pci express hva er forskjellen og hva er best?:S hvilken type socket er best på prossesor/hovedkort? Amd eller Intel? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) 1) PCIexpress er best ... 2)AMD socket (A)M2 / Intel LGA775 3)Akkurat nå så er det AMD om en 1mnd tid så er det Intel ... Plutslig så er det AMD som er på toppen av tronen osv..... Conroe er veldig dyr nå da så da må du nok hoste opp en del mer en 12k Endret 5. juli 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
Eldarwan Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 1) PCIexpress er best ... 2)AMD socket (A)M2 / Intel LGA775 3)Akkurat nå så er det AMD om en 1mnd tid så er det Intel ... Plutslig så er det AMD som er på toppen av tronen osv..... Conroe er veldig dyr nå da så da må du nok hoste opp en del mer en 12k 6439067[/snapback] Takker;) Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Ville valgt enten Netshop eller SHG.no SHG er nok billigst, men Netshop har best kundeservice Link til bygging hos netshop: http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...=2423&__redir=1 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Men skal vi sette sammen et sett for deg eller ? Lenke til kommentar
Eldarwan Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Ville valgt enten Netshop eller SHG.no SHG er nok billigst, men Netshop har best kundeservice Link til bygging hos netshop: http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...=2423&__redir=1 6439158[/snapback] En liste med bra utsyr for gaming til 14 k hadde vært toppers ja!;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå