CustomTP Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Krigen i Irak er ingen "krig mot terror" lenger. Sikkert det de liker å gå ut med, men tvertom, og det er ingen unnskylding og si: "Sivile dør i krig uansett". Her gikk amerikanerne rett til angrep på en sivil iraker, det kan ikke rettferdiggjøres uansett hvor mye krig det er. Amerikanerne og britene har helt klart ingenting der og gjøre lenger, samme sak for Israel! 6438720[/snapback] de vet at de har drite på draget, men de må jo ordne opp i det de har surret med der nede. Eller kan man stole på at de greier å fixxe opp i det selv...? Palestinerne greier jo ikke å styre sitt eget folk, så hvfor ikke israel? Som min biologi lærer sa; Grunden til at vi mennesker er på "toppen", er vår grusomhet, samt vår grådighet... (ja, jeg er en blåmann) Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Eller kanskje det skyldes vår intelligens og streben etter fremskritt. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Eller kanskje det skyldes vår intelligens og streben etter fremskritt. 6457999[/snapback] hehe... joda, det finnes jo alltid to sider av en sak.... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Nei, vi i norge har det utrolig bra. Har ALT, men selvfølgelig blir man aldrig fornøyd og ingenting perfekt. Norske unger nekter å spise maten sin når det er noe de ikkje liker, men mange hundre barn dør ver dag av sult. Men, men verden er og blir gal. 6453922[/snapback] Fullstendig irrelevant. Ingen skal ha daarlig samvittighet fordi de er fra Vesten. Jeg kan ikke spise groennsaker. Jeg er allergisk. Er jeg ond og kynisk da, fordi jeg ikke spiser groennsakene mine? Vi tilpasser oss samfunnet rundt oss, intet annet kan forventes. Du kan ikke be et barn som ikke vil spise maten sin sammenligne seg med et barn i Afrika. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 "Fullstendig irrelevant. Ingen skal ha daarlig samvittighet fordi de er fra Vesten. Jeg kan ikke spise groennsaker. Jeg er allergisk. Er jeg ond og kynisk da, fordi jeg ikke spiser groennsakene mine? Vi tilpasser oss samfunnet rundt oss, intet annet kan forventes. Du kan ikke be et barn som ikke vil spise maten sin sammenligne seg med et barn i Afrika." ...likte den der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå