dan1el Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Har dere opplevd det? Hver gang jeg drar til Japan Photo for å teste et objektiv eller to, så har de ingen i sjappa. De må bestilles. Fryktelig frustrerende. Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 I Kristiansand mener jeg at det står 3-4 objektiver på hylla, men det er og det hele. Som regel et Canon, et Nikon, et Sigma..og kanskje noe til. Enig i at det er tungvindt å ikke kunne teste objektivene i butikken Tommy Lenke til kommentar
riktig Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 De har hatt labert utvalg i de forretningene jeg har vært i også. Det blir vanligvis Elite Foto eller FotoVideo om jeg skal teste noe. Lenke til kommentar
hendelsesløysa Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 De har hatt labert utvalg i de forretningene jeg har vært i også. Det blir vanligvis Elite Foto eller FotoVideo om jeg skal teste noe. 6439994[/snapback] Stavanger Foto har også ALT ... Lenke til kommentar
parleur Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Enig med dere at Japan photo har ganske labert utvalg av linser. Jeg sto på venteliste på en konverter og kom tilbake uken etter, men da sa han i kassen at jeg måtte vente enda en måned! Dette gidder jeg ikke sa jeg og gikk rett til Fotovideo Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Vi har som regel 4-5 Tamron objektiver og 1 Sigma objektiv til enhver tid, og vi har gode priser, stort sett det samme som det billigste på nettet. Men vi selger et hvert jubelår. Så da er det ikke vits i å ta inn flere. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 ...vi selger et hvert jubelår. Så da er det ikke vits i å ta inn flere.Kanskje det er en grunn dette da, siden utvalget er så labert? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 ...vi selger et hvert jubelår. Så da er det ikke vits i å ta inn flere.Kanskje det er en grunn dette da, siden utvalget er så labert? 6440400[/snapback] Vi har bestillt en del orginal Nikon og Canon optikk, får se om det får fart i salget. Jeg tror det hjelper, fordi alle som har sett på objektiver hos oss har spurt om vi har original-optikk også. Men det som skjer i 90% av tilfellene er at folk prøver objektivet, og går hjem og bestiller på nettet da de tror det er dyrt hos oss. Noen kommer heldigvis tilbake da. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Stavanger Foto har også ALT ... 6440092[/snapback] hmmm, jeg har også opplevd at JP i Stavanger ikke har så mye inne men snakker du her om Stavanger foto eller JP? For Stavanger foto har alt og de er SJEF! Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Japan Photo i Fredrikstad har masse objektiver. Jeg har kjøpt disse på impuls der: Canon EF 70-200mm f/4L USM Canon EF 85mm f/1,8 USM Canon EF-S 60mm macro Canon EF 50mm f/1,8 Canon EF-S 17-85mm IS USM Canon EF-S 18-55mm Tamron 18-200mm De har sigma der også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå