mintman Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Har tenkt etterhvert å kjøpe en bra kamerasekk, men lommeboken er ikke like enig, så derfor tenkte jeg å starte med en billigere variant. Fant denne (den helt til høyre) sekken hos Clas Ohlson og lurer på om noen har erfaringer med denne? Er det noe å satse på eller har dere evt. andre alternativer i en lavere prisklasse? Endret 5. juli 2006 av gstavdal Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Se under Fotovesker på Clas så finner du Lowepro MiniTrekker 100, denne koster rundt 6-700kr i andre webshops, mens Clas selger den for 398kr. Denne sekken er ihvertfall beregnet på slr kamera. Kanskje ikke den fineste sekken, men bra nok til sitt bruk. LINK Telcontar Lenke til kommentar
mintman Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Ja det var denne jeg linket til i posten over, og den jeg endte opp med. Faktisk overraskende bra I tillegg så er det en nyere modell i butikkene enn den du ser på bildet, og denne så mye bedre ut. Bilder av den nye modeller på sidene til Lowepro Minitrekker 100. Endret 5. juli 2006 av gstavdal Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Har også denne sekken som koster kr. 399,-. Får plass til Canon 30D med objektiv, en Speedlite blitz og to ekstra objektiver. Pluss småting som minnekort o.l. For kr. 400,- tror jeg ikke du får noe bedre Endret 5. juli 2006 av olar0701 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå