Howard Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Stadig flere skjermkort kommer nå med HDCP-støtte. Sist ut er et GeForce 7600 GT-kort fra MSI. Les mer Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Er kortet utstyrt med passiv kjøling? Endret 5. juli 2006 av skag1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Det ser ut som passiv kjøler. Har prøvd google og hjemmesidene, men finner ikkeno info på det. Men det bruker iallefall 2 kort-plasser og støtter også SLI (var litt uklart i teksten om dette). Virker som et veldig greit mellomklassekort i tanke på prisen. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Kjøleren var ivertfall veldig stor. Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Dette var spennende. Hvis det har passiv kjøling, vil det passe perfekt i min nye HTPC. Edit: Hvis det hadde passiv kjøler ville vel ikke kjøleribbene vært tildekket eller? Endret 5. juli 2006 av Splitter P. Inegal Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Det er ikke passiv kjøler. Her er full test: http://www.hothardware.com/viewarticle.asp...cleid=824&cid=2 Men det går rolig, sier de. Lenke til kommentar
Spurs Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Det er heller ikke HDMI kontakt på kortet som det står i artikkelen.... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Hadde kanskje vært tidenes kjøp for pengene hvis det var passivt kjølt og hadde HDMI kontakt + 2 dvi. 7600GT er jo ikke mye dårligere enn 7900GT. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg likte veldig godt dette kortet. I tanke på tilkoblingsmulighetene, pris, SLI og ytelse. Jeg spiller ikke så altfor mye så passet egentlig lommeboka mi helt fint. I tanke på jeg evt. må skaffe meg HDCP etterhvert jeg og. Lenke til kommentar
Desi Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Det er heller ikke HDMI kontakt på kortet som det står i artikkelen.... 6438918[/snapback] Tror faktsik det er HDMI-utgang på den. Kortet som er testet på hothardware er NX7600GT-VT2D256E, mens det HW.no referrerer til heter NX7600GT-VT2D256E-HD Mvh Desi Lenke til kommentar
Brend1 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Det kortett der er nok kjempe bra, har nesten det samme, bare at mitt er lavere klokka og litt annerledes kjøling, det er fra MSI edit: glemte at mitt er vifteløst da Endret 5. juli 2006 av FaZZa Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Noen som vet om MS MediaCenter 2005 støtter det kortet? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) finnes det noe AGP kort med slik brikke? altså HDCP brikke... Endret 5. juli 2006 av JKJK Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) finnes det noe AGP kort med slik brikke? altså HDCP brikke... 6439738[/snapback] Med den gode siden www.justfuckinggoogleit.com så fikk man jo fort svar på det ^^ FireGL X3-256 AGP stod det at den støttet HDCP iallefall. Integrated 165 MHz TMDS transmitter (DVI & HDCP compliant) Endret 5. juli 2006 av CaZpeR Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Synd den har vifte, utenom det så virker det som et bra kort. AtW Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Hadde vel blitt en behagelig opplevelse med VF-700/900? Lenke til kommentar
Lord Darkness Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Det er heller ikke HDMI kontakt på kortet som det står i artikkelen.... 6438918[/snapback] Tror faktsik det er HDMI-utgang på den. Kortet som er testet på hothardware er NX7600GT-VT2D256E, mens det HW.no referrerer til heter NX7600GT-VT2D256E-HD Mvh Desi 6439132[/snapback] Någon som har mer info om detta kort? På MSI's hemsida står det ju bara om den "E"-versionen. Två DVI plus HDMI är exakt vad jag vill ha (trots att man endast kan ha 2 skärmar påslagna samtidigt). Uppgraderar direkt om detta kort finns i "verkligheten". http://www.msi-norway.com/press/press_cent...600GT/index.htm //LD Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Det er heller ikke HDMI kontakt på kortet som det står i artikkelen.... 6438918[/snapback] Tror faktsik det er HDMI-utgang på den. Kortet som er testet på hothardware er NX7600GT-VT2D256E, mens det HW.no referrerer til heter NX7600GT-VT2D256E-HD Mvh Desi 6439132[/snapback] Någon som har mer info om detta kort? På MSI's hemsida står det ju bara om den "E"-versionen. Två DVI plus HDMI är exakt vad jag vill ha (trots att man endast kan ha 2 skärmar påslagna samtidigt). Uppgraderar direkt om detta kort finns i "verkligheten". http://www.msi-norway.com/press/press_cent...600GT/index.htm //LD 6442823[/snapback] Hmm....dette stusset jeg oxo på, er bildene som er vist rundt feil eller? Her er det en link, og på disse orange "stemplene" står det og HDMI, men hvor er den? Tilkobling på selve kortet? DVI-HDMI Adapter? Veldig viktig for meg å finne ut...... Er det noen som har dette kortet eller kan svare? MSI Endret 6. juli 2006 av Totte- Lenke til kommentar
BandAid Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Nei her er det nok HW.no som snubler litt. Kortet har ikke HDMI, kun DVI. Etternavnet "HD" i modellnavnet refererer nok til HDCP-støtten, men det betyr ikke at det er noe HDMI på det. Lenke til kommentar
Lord Darkness Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Det är väl helt enkelt som så att man an använda en kabel med DVI i ena änden och HDMI i andra, dvs precis så som med alla andra kort med DVI. Skillnaden här är att kortet kan sända ut HDCP-matrial i kabeln. Någon som gidder kontakta HW.no om detta? Denna nyhet borde uppdateras med ett förtydligande, och MSI borde skämmas för att dom använder ett uttryck i sin marknadsföring som dom faktiskt inte erbjuder i sin produkt. Synd. Ett kort med två DVI och en HDMI (istället för s-video) hade varit helt grymt, men det ser ut som sagt ut som vi får vänta på det en stund till. PS. Det enda som jag hoppas på är att den "VIVO + HDTV Connector" som står listad som tilbehör skulle innehålla en HDMI-kontakt, men det verkar inte finnas någon info om dessa kontakter på hemsidan, och på bilden ser man inte om den svarta kabeln eventuellt kunde vara en sådan kontakt; http://www.msi.com.tw/images/product_img/accessories_img/vga_accessories_img/hdtv_vivo.gif //LD Endret 6. juli 2006 av Lord Darkness Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå