Gå til innhold

Omtale av Titan Quest (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørte i en E3 developer chat at Titan Quest trengte en nokså kraftig PC for å fungere smertefritt, men hvilke nyere spill gjør ikke det da? :p

Prøvde demo'en, og skjønte at min 2.5GHz P4 begynner virkelig å dra på årene...

Uansett, venter på at min kopi skal komme i posten fra Play.com, og da blir det nok en del co-op med kompiser...

Ny data i neste måned og, så har mye å glede meg til. :mrgreen:

Lenke til kommentar

Jeg kjørte det greit på Radeon 9800pro, amd 2800+, 1gb ram.

Helt til skjermkortet begynte å fuske litt (gammalt)

Så får håpe det gjører bedre på Gefroce 7900 gt og amd 64 3500+

Uansett, noen maskinvarer har STORE problemer med spillet, dette er da vel noe som trekker ned totalintrykket ? Folk med mer en god nokk pc kjøper spillet men har ikke mulighet til å kjøpe det ?

Blir litt rart spør du meg

Lenke til kommentar

Vel, for eksempel slipper spillet å måtte laste alle spilldataene inn og ut hele tiden; spillet bruker ikke automatisk alt tilgjengelig arbeidsminne, vet du.

Men hva er vitsen med å slå av virtuelt minne, egentlig?

Anmelder skriver at spillet foregår i Hellas, noe some får meg til å lure på hvor mye han kan ha fullført av spillet før han skreiv denne anmeldelsen.

(Første "act" (av 4) foregår i Hellas)

6445763[/snapback]

Nå er det et ganske langt spill det er snakk om, så jeg har ikke fullført det enda. Jeg kom bare til Act 2 før det ble på tide å skrive omtale, men jeg føler jeg har god dekning for det jeg skriver i omtalen likevel; sjansen for at formelen endres radikalt i siste halvdel av spillet er vel heller liten. :)

Men ja... spillet foregår i Egypt også. Så vet dere det.

Lenke til kommentar
Nja, 4 akter er det vel ikke, er vel 3 og en meget kort en til slutt med siste bossen som heter "Sier ikke".

6445933[/snapback]

Har ikke hørt noe som helst om noen sisteboss, men nå når du sier det, kan det være....

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Hades selv?

:ohmy:

Lenke til kommentar
Nja, 4 akter er det vel ikke, er vel 3 og en meget kort en til slutt med siste bossen som heter "Sier ikke".

6445933[/snapback]

Har ikke hørt noe som helst om noen sisteboss, men nå når du sier det, kan det være....

Hades selv?

:ohmy:

6451255[/snapback]

Nei, er ikke det.

Han heter

Typhoon

Og han er formet som et

Svært menneske med fire hender og stygt hodet.

Lenke til kommentar
Vel, for eksempel slipper spillet å måtte laste alle spilldataene inn og ut hele tiden; spillet bruker ikke automatisk alt tilgjengelig arbeidsminne, vet du.

Men hva er vitsen med å slå av virtuelt minne, egentlig?

For å tvinge systemet til å bruke kjapt minne istadenfor treigt minne. Eg har jo plenty med minne. Kjører tunge programmer heilt smertefritt. Er teit at det skal kreve virtuelt minne.

Lenke til kommentar
For å tvinge systemet til å bruke kjapt minne istadenfor treigt minne. Eg har jo plenty med minne. Kjører tunge programmer heilt smertefritt. Er teit at det skal kreve virtuelt minne.

6453424[/snapback]

Øh, jeg må tilstå at jeg fortsatt ikke ser problemet her. De aller, aller fleste spill gitt ut de siste årene cacher data på harddisken, nettopp fordi det bedrer ytelsen.

Bare av ren nysgjerrighet... hvor mye minne har du?

Lenke til kommentar

Typhoon

Nja, han heter vel ikke det, han heter faktisk Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Typhon
:) Ikke så mye forskjell, men rett skal være rett, hehe.

Spillet forgår i Hellas, Egypt og Asia... Slutten er i og for seg litt skuffende syns jeg, men spillet er veldig bra for det :) Er for øvrig på legendary nå.. Og har spilt masse coop ja, LAN. (Virtuelt LAN dog, Hamachi)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...