Even. Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Fant nettopp en genıal sıde. Det er en slags fansıde for Donald Duck. Elendıg engelsk, barnetegnınger, ja kan det blı bedre? Spıllet maa ogsaa proeves http://www.bjornarb.com/ Beklager alle skrıvefeıl ı dette ınlegget. Sıtter paa nettkafe ı Tyrkıa og der er alle tastene feıl Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 hahahahahahahahahaa "Early last year I went on a good 36 place in a drawing competion for swedish aged 12-17 my mum was real proud." Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 lasta ned spillet i går, helt genialt :!: *husk å slå bestemor Duck så du kan ta strikketøyet* noen som har en Walkthrough til spillet? sitter fast jeg Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 ... øøø høøJAH Den siden der EIDE! *begynne å lese* Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) :!: Lol, fy faen. Det der kan umulig være alvorlig? Det ble en del latter ja. Endret 5. juli 2006 av Iguil Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 I was once in america I saw a lot of big mamas and a few big papas. :!: Genialt. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Hvordan kommer jeg forbi den bien? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg ble påkjørt av toget, og da sa han at foten måtte oppereres. Men det gikk visst bra selv uten opperasjon. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Sitter i FF og fåkke lasta ned spillet :S! Kul side Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 noen som har walkthrough? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Den tegningen av donald og den av Langbein, har Christoffer Skau tegnet. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hehe, de tegningene er så kule. Jeg vil ha t-skjorte, men ikke i sånn teit passform. Dessuten er det vel ikke helt rett at denne Bjørnar tjener penger på noe Kristopher Schau har tegnet, og, hvis jeg ikke husker helt feil, auksjonert bort til inntekt for veldedighet. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Jeg er søskenbarnet til Audun, han som har lagd Life of D. Duck. Også har jeg sittet i samme bil som Bjørnar B. Endret 7. juli 2006 av Laman Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 det spillet skjønte jeg LITE av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå