Gå til innhold

Ikke tale i No One Lives Forever 2

Anbefalte innlegg

Har jeg føcka opp eller er det flere som ikke har noe tale(speech) de snakker men ingenting kommer ut. Den andre lyden høres grei ut, men det mangler musikk (antagligvis)

Hva gjør jeg?

*** Moderators anm: Er det så vanskelig å skrive skikkelige overskrifter? 1. Grov skrivefeil, som gjør at folk ikke engang ser hva slags spill det er snakk om. 2. Veldig lite beskrivende. Skjerpings. ***

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-15 16:32 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-15 18:25, skrev CS_eR GøY:

I Flere warez spill en jeg kjenner har lastet ned

har de fjernet flmer og musikk for å gjøre spillet mindre

Hallo, dette er snakk om strippa versjoner av spillet, som typisk tar 200 megs ol, man vet om man har en slik versjon, og da tror jeg ikke han har spurt, forøvrig er dette et kjent problem i NOLF2 som flere har hatt.

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

problemet er (som en tidligere nevnte), nimo codec pack! avinstaller den, og installer så lyd-codecen som ligger på cdèn :smile: problem løst, hadde akkurat det samme selv :smile:

MvH

Beret..

Foresten så var spillet ALTFOR!!! kort :sad:(( ble _MEGET_ skuffet :/ :/ :/ :/ :/

Beret

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-16 07:50, skrev Skallbaink:

Takk skal dere ha, får ta å prøve det når jeg har tid. Nimo codec pack...jo jeg har den, men får forsøke 1.1v først...

Min anbefaling er å slette codec-packen, og kaste disken den var på, reinstallere systemet og holde deg unna nimo for all framtid, uansett om det er det som ødelegger for nolf2 (ok litt overdrevet da).

AtW

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-16 08:29, skrev ATWindsor:

Min anbefaling er å slette codec-packen, og kaste disken den var på, reinstallere systemet og holde deg unna nimo for all framtid, uansett om det er det som ødelegger for nolf2 (ok litt overdrevet da).

AtW

du har skrevet det en gang, det holder.

personlig har jeg ikke noe problem med nimo og nolf2.

Lenke til kommentar

Nimo codecen er her rota til alt vondt. Bort med svineriet!

Etter at du har avinstallert den må du installere følgende fil fra NOLF cd 1: WMFADIST.exe

Da skal (i teorien) det gå greit...

Lykke til

AMD XP1600+ @ Abit KG7 Lite

512 MB PC2100 DDR

Club 3D Radeon 8500LE 64 MB DDR (6166)

Soundblaster Live 1024 Player

@ Windows XP Pro

[ Denne Melding var redigert av: jovaa på 2002-10-16 10:54 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-15 18:08, skrev TST:

Quote:

Den 2002-10-15 17:39, skrev Jørgen-aa:

hmm...du har vel ikke warez/cracket versjon ? :wink:

Fordi? Kan dere ikke hjelpe han i stedenfor å beskylde han for å piratkopiere?

sorry, men det er mye trøbbel med piratkopierte spill. Så jeg synes at hvis de har problemer med et piratkopiert spill, så burde de heller kjøpe det :wink: Og jeg beskylder han ikke...men de fleste som har nolf2 allerede har en piratkopiert versjon

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hadde mye rot med nimo og nolf2 men det funker nå.

Men angående nimo = rota til all ondskap så viss jeg fjerner nimo for jeg blåskjerm i alle spill og ved spilling av avi og mp3 :grin: Nimo tvinger meg til og beholde seg :sad:

Må bare finne et motstykke til nimo før jeg kaster det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...