Gå til innhold

Fyll ut profilene deres!

Gjest Slettet+9817234daf

Leser du profilene til folk?  

303 stemmer

1. 1. Leser du profilene til folk?

• Ja
      90
    • Av og til
      165
    • Nei
      48

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Det plaget meg ikke noe særlig, signaturen i seg selv var jo uskyldig. Men så plager det meg heller ikke å kjøre i 200 på motorveien, men det gjør det ikke lovlig av den grunn ;)

EDIT: Ikke det at jeg kjører i 200 på motorveien da, jeg har verken bil eller sertifikat :!:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

En gang i tiden etter en lignende oppfordring fra wh1te fylte jeg ut profilen. Riktignok fjærna jeg det som sto der en stund etterpå. Vet ikke helt hvorfor.

Forstår ikke helt hvordan informasjonen i profilen skal gjøre noen mer seriøs. Det du skriver og hvordan du opptrer burde bedømme seriøsitet i mine øyne.

-------------------------------------------

Menmen. Jeg har nå lagt til litt i profilen.

Hadde litt problemer med å legge ut fullt navn, så jeg lar den være blank, jeg :p

------------------------------------------

Edit: Jeg leser forresten profiler av og til -- mest for å sjekke alder.

Endret av Leon Johannessen
Lenke til kommentar
nå har jeg fylt ut profilen min og lurer på om noen da kan si noe om meg som ikke kommer fram tydelig i profilen

6441046[/snapback]

Ja, jeg vet at du liker og lese. :p

Forøvrig, wh1te, jeg har nå fylt ut profilen litt til ære for deg. :]

Endret av dimiles
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Forøvrig, wh1te, jeg har nå fylt ut profilen litt til ære for deg. :]

6442531[/snapback]

:cool:

Fint å se at dere fyller ut profilene deres :)

Lenke til kommentar
nå har jeg fylt ut profilen min og lurer på om noen da kan si noe om meg som ikke kommer fram tydelig i profilen

6441046[/snapback]

Ja, jeg vet at du liker og lese. :p

6442531[/snapback]

lurte på hvor lang tid det tok før den kom.

Det oppfordrer ikke akkurat til å fylle ut noe som helst. ;)

Lenke til kommentar
Normalt sett ville man vel spurt på forhånd før man adder en person på msn? :p Eller går man bare på vill jakt på grunnlag av profilene?

6439330[/snapback]

De fleste går bare på vill jakt etter bilder og profiler, derfor jeg ikke har msn-adressen i profilen lenger. :)

Men nå har jeg ihvertfall oppdert min, så dere får nærmest livshistorien min.

Synes det er greit å kunne lese om folk, men de som vil forbli anonyme må jo ikke sees på som useriøse av den grunn.

Lenke til kommentar

Å fylle ut profilen min var noe av det første jeg gjorde her. Men som tisdligere nevnt, det er iriterende ikke å vite alderen på folk. Jeg respekterer selvfølgelig om noen ikke ønsker å legge den ut, men det er da ikke så big deal, er det vel?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Tro meg, det er kanskje ikke så big deal for deg, men ta for eksempel en som er født i '92 som ikke skriver så godt; hvor ofte tror ikke du han får høre det? Eller hvis personen stiller et "dumt" spørsmål og får "fjortiiiizzz" slengt etter seg. Så grunner er det nok av ;)

Lenke til kommentar
Om en person ikke skriver så godt, og jeg ser i profilen hans/hennes at vedkommende er født i 92, er personen "unskyldt". Men om jeg ser en person som skriver dårlig uten å vite alderen, kan det være ett større irritasjonsmoment.

6444928[/snapback]

Hva hvis man kommer over noen som oppgir at de er født i 1987, men som likevel ikke kan forskjell på et og ett?

Lenke til kommentar

Ser gjerne igjennom profilene til folk jeg ikke har sett før som enten har kommer med noe dumt eller veldig smart. Alder er spennende. Finn brukerenes innlegg og å se hvor brukeren befinner seg er greit. Og hvor brukeren har poster.

Jeg tror jeg må ta meg til å rydde litt opp i min egen profil også. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...