Gå til innhold

Fyll ut profilene deres!

Gjest Slettet+9817234daf

Leser du profilene til folk?  

303 stemmer

1. 1. Leser du profilene til folk?

• Ja
      90
    • Av og til
      165
    • Nei
      48

Anbefalte innlegg

det som irriterer meg mest er å ikke se alderen til folk :hrm:

6438954[/snapback]

Liker ikke å fylle ut alder. For hvis jeg da skriver noe "gærnt" blir det alltid sånn, åh fjortiss o.l!

6439379[/snapback]

Enig, folk er for dårlige til å dømme utifra alder.

6439386[/snapback]

Ikke alltid. Jeg har et inntrykk av at du er veldig ung . men derimot veldig smart og intelligent. Hver gang jeg ser dine innlegg tenker jeg "oi han intelligente jo". Sånn er det med en del andre på forumet også. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
EDIT: Fyllt, ikke fylt

6439211[/snapback]

Hehe, det skrives jo faktisk fylt, da ... ;)

6439365[/snapback]

Han blander nok med fullt/fult-regelen. :p

6439369[/snapback]

Huffda, *endre igjen*

Ser ikke på det som useriøst hvis man ikke fyller ut profilen. Noen ønsker å være anonyme, og det synes jeg folk skal respektere :)

6439216[/snapback]

Tja, man får jo akkurat ikke kidnappa en person ved at han/hun forteller at hans/hennes intressert. Sensetiv informasjon er jeg enig med deg i forsåvidt :)

6439225[/snapback]

Neida, men hvilken rolle spiller det for en diskusjon her på forumet, om en vet hva den andre personen interesserer seg for eller ikke? Jeg synes det er greit om det står utfylt alder og bosted, men om noen ønsker å forbli anonyme slik at ingen skal skjønne hvem en er, så får de gjerne gjøre det for min del. Jeg ønsker heller ikke å oppgi navnet mitt. Ser ikke helt relevansen. Ønsket om å forbli anonym kan f.eks ha noe med hvilken jobb man har, og uttalelser man ønsker å komme med som privatperson.

6439312[/snapback]

Jeg er enig i det du sier, men fortsatt mener jeg at det å skrive litt om seg selv kan hjelpe i diskusjoner.

Med andre ord: sorry, jeg har ikke flere argumenter mot deg, jeg erklærer meg tapt :p

Endret av pavlion
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Nå har jeg fylt ut profilen min (igjen), hadde en gang noe der, men av en eller annen grunn fjerna jeg det. Er også enig i at alderen er irrelevant, det finnes mange unge brukere på dette forumet som oppfører seg langt mer voksent enn de som er litt eldre. Hvis folk vil vite alderen er det bare å bli kjent med dem ;)

EDIT: *skylde skrivefeil på tastatur*

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Ikke alltid. Jeg har et inntrykk av at du er veldig ung . men derimot veldig smart og intelligent. Hver gang jeg ser dine innlegg tenker jeg "oi han intelligente jo". Sånn er det med en del andre på forumet også. :)

6439469[/snapback]

Hehe, skjønner hva du mener. Ofte jeg tenker "Omg, hvordan går det an å skrive så dårlig?", men etter å ha sett i profilen at vedkommende er 12 år, får jeg forståelse for det.

Lenke til kommentar
Normalt sett ville man vel spurt på forhånd før man adder en person på msn? :p Eller går man bare på vill jakt på grunnlag av profilene?

6439330[/snapback]

Det er ikke min erfaring. vurderer nesten å fjerne msn adressen min fra profilen fordi så mange tar kontakt utenfor hardware forumet for å få hjelp til ting og tang. Har ikke akkurat blitt spurt på forhånd.

Vi må lære forumbrukerene ITIL. Ett felles kontaktpunkt. Ikke gå til enkeltpersoner, men bruk den etablerte kontaktportalen hvis du trenger hjelp. Så får vi dokumentert saken, alle får lik tilgang på hjelp og den som løser saken får skikkelig berømmelse for arbeidet.

erm.... :tease:

Brukere bør iallefall fylle ut en så detaljert beskrivelse som de kan av maskinvare om de skal spørre om hjelp.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

strengt tatt lite i profilen som jeg har lyst og dele med alt og alle.

mail/msn adr f.eks, de andre IM tingene har jeg ikke, hjemmesida er eldgammel så den gidder jeg ikke linke til, navn vil jeg ikke ha der. maskinvare vil jeg ikke ha, gidder ikke fremstille meg som mer nerd enn nødvendig. Må isåfall kun bli bosted, alder og interesser..

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Sånn da har jeg fylt ut profilen min for å virke litt mer seriøs...

[Edit] Hvordan kan jeg noen gang virke seriøs når jeg konstant støter på Mr. Leif.

6439641[/snapback]

Du jager ham bort igjen. :thumbup:

Lenke til kommentar
maskinvare vil jeg ikke ha, gidder ikke fremstille meg som mer nerd enn nødvendig. Må isåfall kun bli bosted, alder og interesser..

6439665[/snapback]

Har det samme problemet men jeg ville kanskje ha byttet ut ordet nerd med data interessert. Det er klart at jeg har noe interesse for data men jeg mener at det er feil å bli plassert i samme klasse som overklokkere bare fordi man har skrevet et par linjer med specs. Jeg er jo ingen hardcore gamer eller specs freak. Jeg har faktisk en 6 år gammel pc som jeg surfer på.

Nei, dette ble for vanskelig! Jeg skal prøve å endre litt i profilen min nå...

Lenke til kommentar

Mange bruker PCen som et verktøy i f.eks jobb og skole sammenheng. Hvis i løpet av den tiden en person bestemmer seg for å stikke innom og skrive et par inlegg så har det ingenting å si på nerd-faktoren.

PCer blir brukt til mye mer enn BF skjønner du :)

Endret av euroshopper
Lenke til kommentar

T homas: Synes den var velutfyllt jeg. Sier vel akkurat nok.

euroshopper: det vet jeg så altfor godt, hvorfor tror du jeg har 10k+ innlegg? Det er ikke fordi jeg sitter og spiller Battlefield 2 24/7 hvis det er det du tror.

faktum er at antallet poster sier litt om hvor mye du sitter forran PCen, noe som igjen spiller inn på "nerde faktoren" (ikke at jeg mener at noen i det heletatt burde kunne kalles nerd i disse dager når alle og deres bestemor sitter og f.eks. chatter på MSN dagen lang).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Postcount sier ikke alt da. En bruker registrert i år som har 500 innlegg kan være mer nerd enn en som er registrert i 2003 som har 3000 innlegg. Dessuten er det en del brukere som har mange tusen poster i off-topic som ikke teller i postcount. Derfor må jeg også si at jeg ikke er enig i at postcount sier hvor nerd du er ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...