spiderworm Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 HER er en fix så man kan spille mer enn 90 minutter! Testet den nettop, og den funker! Pakk den ut i bin mappa. 6446908[/snapback] Takk takk, da var helgen reddet hvis regnværet skulle finne på å nærme seg området. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Har innstalert nå, men når jeg skal starte kommer det at jeg ikke har en nødvendig dll fil. heter MSVCR71.DLL. Hvor kan jeg få tak i den? ok fant filen, men hvor skal jeg legge den? Endret 7. juli 2006 av Ministry Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Har innstalert nå, men når jeg skal starte kommer det at jeg ikke har en nødvendig dll fil. heter MSVCR71.DLL. Hvor kan jeg få tak i den? ok fant filen, men hvor skal jeg legge den? 6449737[/snapback] c:\windows\system32 http://forums-de.ubi.com/eve/forums/a/tpc/...24/m/8091023064 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Fantastisk!! Husker jeg brukte masse tid på gode, gamle Settlers på Amiga. Fint å se 2'ern i ny drakt. *laste ned* Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Oooooh :wub: Spiller fortsatt settlers2 jeg, og har gjort det siden det kom ut Kanskje jeg endelig får brukt for datamaskinen min, er en smule overkill til mitt bruk Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 får ikke spillt, mangler d3dx9_29.dll ... Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Da burde du ha svart 'Ja' på å installere DirectX 9.0c under installasjonen.. DirectX har gått over til å bruke ulike DLL-filer som man linker mot i stedet for "en stor installasjon". Et raskt google-søk etter DLL-fila og det å legge den i samme katalog som .exe-fila bør også gi resultater. Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 får ikke spillt, mangler d3dx9_29.dll ... 6454946[/snapback] "A.: Extrahiere die Datei: Support\DirectX\Feb2006_d3dx9_29_x86.cab mit Winrar nach: [installFolder]\bin" http://forums-de.ubi.com/eve/forums/a/tpc/...24/m/8091023064 Med andre ord, pakk ut nevnte .cab fil (som følger med installasjonsfilene til spillet) i \bin mappen hvor demoen installerte seg så skal det fungere. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 ååååå himmelske fader:P EG HAR SAVNA SETTLERS 2!! det her gjorde godt for kropp og sjel! Lenke til kommentar
Stream Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg har brukt uttallige timer på Settlers 1 og 2 på Amigaen (samt 4'eren på PC). Var stor stas å installere denne demoen, men gleden ble kortvarig. Får bare spilt 2 minutter før maskinen kræsjer til bluescreen. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Har støtt på eit par feilmeldinger etter installasjon, når eg starter spillet. Først pga DirectX, det er fikset. Så denne her, den kommer rett etter at spillet er startet, får svart skjerm, så popper opp. Ignore og Abort har samme funksjon, får vekk meldinga. Retry gjør ingenting. Deretter kommer etter at den første er klikka vekk. Den ser ikkje helt bra ut Kommer tilbake til windows etter den siste meldinga er trykt vekk. Noen som har peiling på hva som er galt? Sitter på laptop, ferrari 3000. Prosessor: AMD Athlon XP-M Prosessorhastighet: 2500 MHz Minne installert: 512 Harddisk: 60 GB Grafikkontroller: ATI Mobility Radeon 9200 Takk på forhånd. Edit: bildene ble litt feil men, skal gå ann å se hva som står der... Endret 9. juli 2006 av ac_ Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Var morro dette, savner vanskeligere vanskelighetsgrad!^^ Kanskje jeg må kjøpe meg en DS Lite så jeg får spille litt på jobb når jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Kan det ikke spilles med et geforce ti4400? Lenke til kommentar
TheroNius Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Ah kooooooooooooooooooooooooooossssssssss! Gleder meg til det kommer og kan spilles online!!! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 HER er en fix så man kan spille mer enn 90 minutter! Testet den nettop, og den funker! Pakk den ut i bin mappa. 6446908[/snapback] Takker, skulle akkurat spørre etter en sånn fix Lenke til kommentar
MrA Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Oj.. blir nok noen timer foran skjermen med dette spillet. Noen år siden siden jeg har spilt Settlers 2, husker jeg måtte kjøpe PC i 1996 fordi de ikke ga det ut på AMIGA (men det kom kanskje seinere... ser andre her har spilt det på amiga) Endret 15. juli 2006 av MrA Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 (men det kom kanskje seinere... ser andre her har spilt det på amiga) De husker nok feil. Settlers 2 kom aldri til Amiga. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 (men det kom kanskje seinere... ser andre her har spilt det på amiga) De husker nok feil. Settlers 2 kom aldri til Amiga. 6500611[/snapback] Gjorde det ikke? Da var det isåfall S1 det ble brukt myyyye tid på. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 19. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2006 Gleder meg til fullversjonen kommer ut. De siste settlers-spilla var ikke så fornøyelig som 1'ern og 2'ern. Jeg liker at man kan bygge veiene selv, i stedet for at masse tullinger skal lage veiene selv. + at war-systemet er mye smoothere (og enklere). Skal teste demoen nå Lenke til kommentar
Tonjeag Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 HER er en fix så man kan spille mer enn 90 minutter! Testet den nettop, og den funker! Pakk den ut i bin mappa. 6446908[/snapback] Takk takk, da var helgen reddet hvis regnværet skulle finne på å nærme seg området. 6449049[/snapback] *person uten peiling* som digger settlers (og kan sånn middels mye om data...) lasta ned fixen, men har ikke peiling videre. hvor der den berømte bin-mappa?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg