TST Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Her er en demo av The Settlers II: 10th Anniversary – en nyversjon som hyller originalversjonen fra 1996. Les mer Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Er det fortsatt mulig å spille splitscreen? Lenke til kommentar
Plast Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Er det fortsatt mulig å spille splitscreen? 6438009[/snapback] Det hadde vert konge på Widescreen da! Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Vil spillet komme i Engelsk utgave også? Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Vil spillet komme i Engelsk utgave også? 6438551[/snapback] Sakset fra artikkelen: "Den europeiske og nordiske lanseringen av The Settlers II: 10th Anniversary er satt til høsten." Er det fortsatt mulig å spille splitscreen? 6438009[/snapback] Hvis dette var mulig i originalen, tviler jeg på at de har fjernet den muligheten nå. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Deillig! Gleder meg til dette! Lenke til kommentar
capy Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Hadde sansen for de tidlige The Settlers spillene. Da var det ikke så veldig innviklet og man fikk nesten litt følelser for det små folket. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Ok, tilbrakte halvannen time med dette nå og det var ikke noe _stort_ problem med tysk for en som hadde tysk på videregående for et hav av år siden. Jeg tok en liten gjennomgang av filene som følger med i demoen, tho, og der ligger faktisk språkfilene for den engelske versjonen. Gå til: data\language og rename "de" til "de_fisk" og "gb" til "de" .. og vips, så har du engelsk språk :-D Har ikke prøvd å spille gjennom alt med dette, men det funka fint for oppstart og menyen iallfall. Det ser også ut som om filene er av samme størrelse om de andre. Lenke til kommentar
Qverner Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Det å bytte navn språket funka helt utmerket, tilogmed stemmene ble på engelsk. Ellers var demoen kjempe bra, er akkuratt som 2'ern. Synd ikke vikingene er med lenger, og jeg tror ikke at det blir mulighet for splitscreen.. Men det kommer helt sikker til å bli et kosespill xD Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Ahh.. the memories Genialt med en nyversjon av det koseligste strategispillet ever Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Litt trist at det mangler (jeg fant hvertfall ikke) "set work area" og "priority" på byggninger. "Thunder" fungerte heller ikke. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Engelsk demo kommer snart, sikkert i dag, siden den er listet her: http://gamershell.com/demo_download_archive.html Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Morsomt! Herlig å spille en oppusset klassiker, håper på en demo hvor man kan spille litt mer enn nitti minutter. Endret 6. juli 2006 av spiderworm Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Gledet meg sinnsykt til dette, og sitter rett og slett og koser meg når jeg spiller demoen Men fy SØREN så irriterende at det bare er 90 minutter! Argh! Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Engelsk demo ligger på 3DGamers Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 HER er en fix så man kan spille mer enn 90 minutter! Testet den nettop, og den funker! Pakk den ut i bin mappa. Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Artikkelen er nå republisert på Gamer.no, med link til lokal nedlasting av den engelske demoen i steden. Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Tusen hjertelig takk Saddlefall Kom nettopp ut av et game med -120 minutter i tid, hehe.. neat. Endret 7. juli 2006 av eXZire Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Greier ikke holde meg lenger, må prøve demoen nå. Får håpe det er så bra at jeg har noe å glede meg til. ^^ Noen som har prøvd den? Er den lang? Er det mye du ikke kan gjøre i demoen? Lenke til kommentar
koronag Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Hva med å lese tråden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg