Skinney Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Heisann! Kjøper nytt AM2 system nå og har bestemt meg for å kjøpe X530 i tillegg så jeg får den lille ekstra moroa i HL2, Fear og Battlefield2 Har lest at X-530 har dårlig/kort kabellengde på kabelene og jeg hakke finni noen steder hvor lange dem er... Tenkte å ha dette oppsettet på rommet mitt og hadde vært greit å gjømme kabelene i listene så jeg slapp å se dem... men da trenger jeg et par meter... Et annet spørsmål jeg funderte litt over er om det er merkbar forskjell på et eksternt lydkort ala X-fi og de integrerte lydkorta man finner i et typisk AM2 hovedkort. Jeg vet jo selfølgelig at det er en forskjell men er den stor? Takk for alle alvorlige svar Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 ikke for å mase men skulle gjerne ha et svar på dette litt kvikt :S Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Kablene til bak-høytalerne er ca 3-4 meter tror jeg har samme høytalerne. om det blir for kort kan du jo alltids legge på en meter eller to. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 hva slags kabler er det snakk om? får jeg kjøpt lengre kabler på f.eks komplett? Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 hva slags kabler er det snakk om? får jeg kjøpt lengre kabler på f.eks komplett? 6453871[/snapback] er vel vanlige høyttaler kabler. forlenga mine på det gamle anlegget med kabler fra Europris. funka fint det Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 ok, takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå