olokai Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Hei! Lurer på hvor mye chipset har å si i forhold til ytelse. Skal kjøpe meg ny maskin når conroe slippes/amd dumper priser. Hvem er kjappest av disse to, med ellers alt annet likt: 1: AMD X2 3800 og et nforce 590SLi hovedkort 2: AMD X2 4200 og et nforce 570SLi hovedkort Vil det lønne seg å gå for en raskere prosessor og et "billig" hovedkort, eller det motsatte. Ellers gleder jeg meg til det skjer noe på CPU fronten. Holder på å gå på veggene av ventinga på conroe/amd priskutt Endret 5. juli 2006 av olokai Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Hei! Ytelseforskjellen på hovedkortene er nok mindre enn 1%. De dyre hovedkortene er bedre til overklokking og har flere funksjoner. Jeg ville helt klart valgt 570SLI og X2 4200+. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
olokai Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Hei! Ytelseforskjellen på hovedkortene er nok mindre enn 1%. De dyre hovedkortene er bedre til overklokking og har flere funksjoner. Jeg ville helt klart valgt 570SLI og X2 4200+. Hilsen, efikkan. 6441915[/snapback] Tusen takk efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå