Aunis Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Nei det skal ha fint lite å si. Du har jo modem som tar seg av tolkingen. Ruteren skal jo bare rute.. Jeg har selv ADSL2 så det er ikke noe problem. Får 13 Mbit av 13 mulige. 6443056[/snapback] Hvilken ruter var det du kjørte på nå? Alle slags bokstaver og tall..hehe Lenke til kommentar
Patience Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Det er en Officeconnect fra 3Com .. finner den på datakjeden til 790,- Det er en god ruter. Men vær obs på at det kan være litt frustrerende å få den på nett til å begynne med. Men bare å poste her og spørre hvis du lurer på noe. Jeg er i allefall fornøyd så langt. Men har ikke hatt den så veldig lenge så ikke kjøp den kun på min anbefaling. Men av alle 4 ruterene jeg har testet så var det denne som virket mest "laget for å brukes" for å si det sånn.. Den er litt slik at du må vite hva du skal punche inn i de forskjellige feltene (PpoE etc) Men fordelen ser ut til å være god speed. Dog er den ikke særlig god til venns med torrent-programmer har jeg hørt. Lenke til kommentar
Aunis Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Nå har jeg bestillt meg en Linksys WRT300N router, denne skal visst være superduper!! De hadde den ikke på lager akkurat nå, men får den på mandag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå