ocs Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Hei, Lurte på om det var noen som hadde fått Olympus c-2100 kamera fra databutikken? Jeg bestillte et for over to uker siden nå og syntes det er på tide at jeg får det snart.... Hvis det er noen som har ringt og snakket med de hadde det vært fint om dere svarte på dette. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Jeg har heller ikke fått kamera fra Databutikken. Har kun fått to mail som sier at kameraet ventes inn på lager... Noen andre som vet noe mer? Lenke til kommentar
ocs Skrevet 10. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2001 En liten ting til.... Hvis det er noen som har fått kamera, kan dere ikke liste opp hva som fulgte med i pakken? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Går rykter om at Databutikken ikke kan levere dette kameraet til de som har bestilt. Noen som har hørt noe konkret om dette? Lenke til kommentar
norriz Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 BARE TULL! jeg bestilte for to uker siden, og fikk det etter 6 dager. Fungerer som en drøm. har bare noen problemer med kortleseren fra dag1 eller to i julekalendertilbudet, og WinXp. Vet noen om noen drivere til dette? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Bestilte også for over 2 uker siden, og har kun fått bekreftelse på bestillingen, men ingen pakke i posten. Somle...somle... Lenke til kommentar
ocs Skrevet 12. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2001 Hei, Fint for de som har fått kameraet, men det hjelper jo ikke de som venter på det... Håper hvertfall vi får det. Hadde jo planer om å få brukt det i jula da..... Jeg har prøvd å ringe de et par ganger, men enten så kommer jeg ikke frem, eller så legger de på når jeg har kommet forbi telefonsvareren deres... Vet ikke om det har noe å si at jeg ringer fra mobiltelefon... Uansett syntes jeg vi har fått ganske dårlig service fra databutikken. Tror ikke jeg kommer til å bestille derfra igjen. OCS Lenke til kommentar
ocs Skrevet 12. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2001 Endelig!!! Nå kom leveringsbekreftelsen, fått kollinummer og greier!!! :smile:) Nå kommer sikkert kameraet til alle som savner det. GOD JUL ALLE SAMMEN!! hehe OCS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå