Mads-b Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hm. stilig. Litt småsøtt faktisk. Jeg leser alle stripene som har kommet, men den er nok ikke digg nok til å følge med på. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Leste en side, og det var nok. Faller ikke helt under hva jeg liker når det kommer til tegneserier. 6439060[/snapback] Smaken er som baken... 6450930[/snapback] Den er delt? Joda, men jeg liker mer komiske serier, som Donald og Billy o.l. Ting som er enkelt og underholdende å lese. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Leste en side, og det var nok. Faller ikke helt under hva jeg liker når det kommer til tegneserier. 6439060[/snapback] Smaken er som baken... 6450930[/snapback] Den er delt? Joda, men jeg liker mer komiske serier, som Donald og Billy o.l. Ting som er enkelt og underholdende å lese. 6454234[/snapback] Ja selvfølgelig, Ikke så mye som slår Larson, Dilbert, Pondus og M men det kan være greit med litt andre serier også. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Leste alle igår, synes det var en fin tegneserie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå