Dragvandil Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Har fundert på å kjøpe Logitech G15 siden det ble sluppet i 2005, men avventet da det ikke var noen norsk layout på det. Fant ut at jeg skulle la en av dere galinger på forumet komme med noen tilbakemeldinger om hvordan det funka med svensk layout etc. Og nå når jeg har endelig trukket fingern ut av *****, så er ikke tastaturet med svensk layout å oppdrive mer . Må innrømme at jeg spekkulerer litt på Logitech for tia. For mange år siden var logitech en av de bedriftene jeg minst annså som en bra bedrift siden alt de laget var bare dritt for å tjene penger. I de siste årene har de startet å lage mye bra, og kvaliteten er ikke dårlig heller. Men jeg må virkelig spekulere litt på hva de tenkte på da de lanserte G15. Det er over 5 millioner World of Warcraft brukere i verden og jeg vet at _mange_ av dem ville brukt G15 om det hadde vært mulig. Også mange andre online spill nå med ekstremt høye bruker tall som også kunne hatt nyte av g-knappene på det tastaturet, men vil ikke spekulere i tall her. Vi er heldig i Norge som kan bruke svensk layout, men nå er det jo bare Russisk og US layout å kjøpe. Har logitech blitt alergisk mot penger eller bor de kanskje litt for nært en atom reaktor ? Noen som har noen synspunkter på denne saken ? Lenke til kommentar
Trondgh1 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Lurer på det samme...noen som vet hvor man kan få tak i g15 med svensk oppsett? Har prøvd en del svenske sider, men de jeg fant solgte kun i Sverige. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 PSdata.no, G15, svensk layout Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 PSdata.no, G15, svensk layout 6456080[/snapback] Lager: Ubekreftet 23.07.2006 Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 G15 i prisguiden Finn det med svensk layout i listen fra netthandlerne.. Lenke til kommentar
Trondgh1 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Joda, har selvsagt brukt prisguiden, men det er så vidt jeg kunne se, ingen som har det svenske på lager. Har prøvd en masse Svenske webshops også, men kan ikke finne noen hittil som sender til Norge Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Kanskje det kommer en ny sending med G15 med svensk layout snart, send mail til en av webshopsene du har sett på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå