furt Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hei! Jeg har hatt Microsoft IntelliEye(Mouse) Exporer v3.0 en stund nå og har vært svært fornøyd med den. Inntil de siste dagene... Siden jeg var på Oslo LAN 2002 har musen til tider skrudd seg av - lyset slukker og musa fungerer ikke. Den skrur seg selv på igjen etter få sekunder, uten at det er en stor trøst. Det skjer mest når jeg spiller spill (Counter-Strike o.l.), men også innimellom mens jeg kun bruker Windows til andre ting. Til tider er det så intenst at det skjer hvert tiende sekund. Meget irriterenes! Snakket med en på Oslo LAN som hadde vært borti det samme, men han sa at han trodde det kunne være noen forstyrrelser av et slag, fordi det hadde gitt seg hos han når de på andre siden av bordet forsvandt. Jeg håpet selvsagt på det samme, og "gledet" meg dermed til å komme hjem å teste. Beklagligvis ga det seg ikke, og fortsatte like intenst når jeg kom hjem. Enda mer irriterenes! Noen som har vært borti samme problem? Eller som _muligens_ har en løsning e.l.? Håper på å få noe informasjon. Har heller ikke lyst til å kjøpe ny mus i tilfelle det kanskje ikke er den som er problemet. Ikke veit jeg! Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 jeg har hatt det samme problemet.. løsning: legg inn driverne på nytt.. løste mitt problem. fant det ut tre timer etter jeg bestilte MX700(bestilte først mx500 men endret ordren) Lenke til kommentar
furt Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 Hei! Tusen takk! Bra at jeg tok meg tiden til å spørre her fremfor å kjøpe ny. Har surfet litt rundt for å lete etter drivere nå, og har kommet godt på vei - tror jeg. Sliter for øvrig fortsatt litt med produkt valget: http://www.microsoft.com/hardware/mouse/do...26redirect%3Dno Det er jo mange av de produktene som kunne passe til musens navn? :smile: Jeg laster nå ned produktet som heter IntelliMouse Explorer i håp om at det kan stemme. Om ikke får jeg heller prøve på nytt igjen :wink: Igjen tusen takk! Lenke til kommentar
furt Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 Urk... Så desverre ikke ut til å hjelpe i det hele tatt å installere driverne på nytt. Problemet ble ikke borte. :sad: Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 nei ikke her heller.. men den holdt seg levende i 2 døgn før den tok kvelden.. men bare vent du.. i morra.. da kommer min nye mus.. *sikle* får stå av bare å tenke over det..hehe... Lenke til kommentar
furt Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 Argh! Nå begynner det å irritere meg grusomt! Må da være noen som har vært borti samme problem? Og/eller som har en løsning til meg? ("/&¤#!¤=(/"#%=)¤(!"! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 hadde samme problem for et par måneder siden.. løste det ved å.. *trommelomm* .. kjøpe en ny mus :smile: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Nei, pokker. Jeg blir forbannet hvis musen min tar kvelden. Skikkelig! *fiiiine musen* Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Kan være at det er noe med ledningen en vakkel enller noe løst av noe slag, prøv å skru opp musa å se om det er noe løst inni den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå