Gå til innhold

Problemer med MS IntelliEye Explorer 3.0 ?!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har hatt Microsoft IntelliEye(Mouse) Exporer v3.0 en stund nå og har vært svært fornøyd med den. Inntil de siste dagene...

Siden jeg var på Oslo LAN 2002 har musen til tider skrudd seg av - lyset slukker og musa fungerer ikke. Den skrur seg selv på igjen etter få sekunder, uten at det er en stor trøst.

Det skjer mest når jeg spiller spill (Counter-Strike o.l.), men også innimellom mens jeg kun bruker Windows til andre ting. Til tider er det så intenst at det skjer hvert tiende sekund. Meget irriterenes!

Snakket med en på Oslo LAN som hadde vært borti det samme, men han sa at han trodde det kunne være noen forstyrrelser av et slag, fordi det hadde gitt seg hos han når de på andre siden av bordet forsvandt.

Jeg håpet selvsagt på det samme, og "gledet" meg dermed til å komme hjem å teste. Beklagligvis ga det seg ikke, og fortsatte like intenst når jeg kom hjem. Enda mer irriterenes!

Noen som har vært borti samme problem? Eller som _muligens_ har en løsning e.l.? Håper på å få noe informasjon. Har heller ikke lyst til å kjøpe ny mus i tilfelle det kanskje ikke er den som er problemet. Ikke veit jeg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Tusen takk! Bra at jeg tok meg tiden til å spørre her fremfor å kjøpe ny. Har surfet litt rundt for å lete etter drivere nå, og har kommet godt på vei - tror jeg. Sliter for øvrig fortsatt litt med produkt valget:

http://www.microsoft.com/hardware/mouse/do...26redirect%3Dno

Det er jo mange av de produktene som kunne passe til musens navn? :smile: Jeg laster nå ned produktet som heter IntelliMouse Explorer i håp om at det kan stemme. Om ikke får jeg heller prøve på nytt igjen :wink:

Igjen tusen takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...