tjalla Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Har bestillt en pakke som forhåpentligvis havner på mitt lokale postkontor i løpet av dagen. Den kommer sannsynligvis ikke før i ettermiddag/kveld og dermed får jeg ingen hentelapp før i morgen. Som topic sier: kan jeg hente pakka ved hjelp av nettsporingsnummeret hvis jeg veit at den ligger på postkontoret? Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Ja det går fint - gjør det hele tiden jeg. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jepp. Jeg bruker sjelden hentelapp. De to sifrene i kollinummeret tror jeg er nummeret på selve pakken sånn som den blir sortert på postkontoret. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Bare husk å ta med nummeret. De kan ikke søke på pakker etter navn/adresse, bare nummeret som ligger inne i dataprogrammet deres. Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Prøvde det hinn dagen. Då viste eg det nummeret og ho som stod bak kassa sa at det sikkkert ikkje var komt fordi eg ikkje hadde fått hentelapp. Neste dag fekk eg hentelappen som vart skrevet ut dagen før... :rolleyes: Ja, det var på eit lokalt postkontor med kombinert kassedame/postulæverer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå