huf Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 (endret) ----- Endret 5. januar 2011 av huf Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Chieftec Medium-Tower Lilla med 4 kabinett-vifter + casemod Asus A7V333-RAID AMD XP 1800+ 512 MB DDR2100 RAM GlobalWin TAK68 -------------------------------- Gainward Geforce 4 Ti4200@275/550 -------------------------------- ikke overklokket nei :razz: Det kan være hardware feil, hvis det er det, bør du kontakte stedet du kjøpte det fra og få nytt (eller få dem til å teste det) eller teste det på en annen maskin. Lenke til kommentar
huf Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 opps det var en feil fra min side skal fjærne det, :smile: det er faktisk ikke overklokket noen ting! Tror du det er hardware feil? Lenke til kommentar
huf Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 ingen som vet noe? Jeg har kontaktet koplett.no som var leverandør og de sier at jeg kan sende det inn til testing, men jeg vil vite helt konkret om det ikke er noe mer å gjøre med problemet mitt først. Kan det muligens være et/en driver/program jeg må ha, en annen oppdatering eller noe? Lenke til kommentar
varebil Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 hadde det samme problemet med mitt MSI gf4. Kortet var defekt, blei testet de fant feilen og jeg fikke penga tilbake..Hvis du lurer, så var det mitt valg om jeg skulle ha penga tilbake eller ikke..ville det så jeg kunne kjøpe meg et chaintech gf4 4600.. Eneste minuset med innsending av kortet, var at det tok 3 uker før penga kom inn på kontoen:( Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hei, jeg har vært utsatt for noe av det samme problemet. Spill og windows flyter fint og ingen artifacts eller annet sånt, men plutselig så fryser skjermbildet (oftest i spill), og skjermbildet blir totalt korrupt, oftest fylt av streker og farger. Jeg fant ingen særlig god løsning på problemet, men det viste seg at skjermkortet var inkompitabelt (hvis det er sånn det skrives?) med hovedkortet. Mulig det vil hjelpe å skru av "AGP Fast Writes", hvis du har denne funksjonen aktivert. Jeg fikk voldsomme grafikkfeil i spill med funksjonene aktivert. Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Skjermkortet ditt er defekt, send det inn igjen......har hatt 2 av det kortet, og begge med samme problemet. Jeg ville bedt om et annet kort. Bare send kortet inn der du kjøpte det og krev et annet kort, siden store deler av ti4200 serien til gainward har problemmer. Fra gainward tech support: Dear Mr Andersen, We can fix the problem for you. We have identified the problem to be an intolerance in one of the capacitors of the voltage regulator on the card. litt lese stoff: http://forum.oc-forums.com/vb/showthread.php?threadid=117552 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå