Stinmaker Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Har sett at Netshop har timesalg i dag, Hadde vært kult om de hadde kjørt samme tilbud også i oslo, man kan kjøpe mye samtidig som man kan spare porto og tid. Kan netshop svare på hvorfor de ikke gjør det. Kan det være et lagerproblem? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Har sett at Netshop har timesalg i dag, Hadde vært kult om de hadde kjørt samme tilbud også i oslo, man kan kjøpe mye samtidig som man kan spare porto og tid. Kan netshop svare på hvorfor de ikke gjør det.Kan det være et lagerproblem? 6437347[/snapback] Timesalg? Ser ikke at det står timesalg noen sted. Og jeg ser heller ikke forbud mot å kjøpe selv om du bor i Oslo. Lenke til kommentar
Stinmaker Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Har sett at Netshop har timesalg i dag, Hadde vært kult om de hadde kjørt samme tilbud også i oslo, man kan kjøpe mye samtidig som man kan spare porto og tid. Kan netshop svare på hvorfor de ikke gjør det.Kan det være et lagerproblem? 6437347[/snapback] Timesalg? Ser ikke at det står timesalg noen sted. Og jeg ser heller ikke forbud mot å kjøpe selv om du bor i Oslo. 6437492[/snapback] Hvis du ser litt bedre etter så vil du se at de reklamerer med " Følg med på våre sider vi har mange utrolige timesalg" i hw.no. tenkte mer på at man kan kjøpe raskt og hente fort så lenge det er på lager i oslo. så slipper man å vente på posten. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Kan netshop svare på hvorfor de ikke gjør det. 6437347[/snapback] Spør Netshop, så får du sikkert svar: [email protected], evt tlf 33 42 22 22. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Hvis du ser litt bedre etter så vil du se at de reklamerer med " Følg med på våre sider vi har mange utrolige timesalg" i hw.no. 6437589[/snapback] Det var ingen info om timesalg da jeg var inne på www.netshop.no. Ser at de har lagt ut info nå. (Netshop har en tendens til å gi dårlig info). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå