Gå til innhold

Infotråd: Netshop's lillelørdag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde den Pepsi Max kjøleskapet hvert et merket med Coca Cola så hadde jeg kjøpt på sekundet, men ingen cocakoliker med respekt for seg selv henter drikke fra noe sånt :cool:

6439674[/snapback]

 

Tenkte akkurat på det samme, skal det være cola så skal det være cola :p, men det burde gått an og bytte label eller noe på det kjøleskapet.

Lenke til kommentar

Eller hva med om lillelørdag starter prisraset på AMD nå :innocent:

Hadde vært rått :D

 

Har nå googla i en evighet på både the smart choice og power is evreything gir snart opp jeg :nei:

|---<HELP>---|

 

hvis dere hadde hatt et tilbud på ca. 300,- på et gamelt AGP hoved kort sammen med en XP CPU det hadde vært saker det :D

 

Hadde ikke gjort noe om denne hadde gått ned 1 til 2 femhundre lapper :D da hadde de isåfall solgt 1 mer :innocent:

Finner heller ike noe om det kabinettet på lian-li.com :thumbdown:

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Hva lønner seg ?

Hvilken Webshop er ditt førstevalg når du skal handle på web?

  Netshop.no

  MPX

  Komplett

  PSdata

  Multicom

  PC-Utstyr

  Stretto

  Mamoz

  SHG

  Amentio

Hva velger jeg ?

Er jeg ærlig å sier SHG eller svarer jeg Netshop.no siden det er de som har konkuransen ?

Lenke til kommentar
Jeg valgte ikke netshop, dog jeg handler derfra men ikke mest, satser på at jeg blir belønnet med å ikke smiske ;)

6441312[/snapback]

jammen da satser jeg og på å bli belønna for ikke å smiske ...

Det var det jeg tenkte helt i starten og, men ville bare forhøre meg litt først fo rå være på den sikre siden :D

Det å være erlig jhjelper dem jo bare å forbedre seg selv enn om de tror de er så gode fordi folk bare smisker :thumbdown:

Jeg anklager dog ikke netshop for å være dårlig, det er jo de som har den beste service'n, men når det kommer til pris er SHG litt bedre .....

Lenke til kommentar

Ja, er enig med Otte, men tanken bak dette er god, men ble liksom ikke helt det samme som forrige gang (med færre og sjeldnere tilbud)

 

Men dette var jo bare 'lille lørdag' ikke 'blå mandag' :!:

 

Synes Netshop skal ha skryt for det jeg, de gjør noe 'nytt og uventet' i den ellers så grå webshop hverdagen.....

 

Jeg klarte ihvertfall å svi av noen lapper....... :innocent:

Lenke til kommentar
Er riktig at det het hardwarebutikken før.

 

Vil ha anlegg til bilen med mp3, gjerne noen gode høytalere også.

6438574[/snapback]

 

vil også ha anlegg til bilen med mp3 :)

6438650[/snapback]

 

 

Svært få spillere som ikke spiller mp3-cd'er nå av bilstereo.

 

Jeg kjøpte en "Cube"-spiller for 3-4 år siden til bilen og den har funket helt greit, men Pioneer er vel de som er mest anerkjent. DEH2800P eller noe slikt tror jeg koster ca 2500 og den kan spille mp3 +++.

 

 

Ser også at på ebay.de har de spillere som kan spille av musikk dvd'er. (Skjerm kan kjøpes i tillegg for filmvisning).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...