Craftweed Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Ja emnet sier vell alt jeg vill kjøpe Shadowcraft gloves til alten min på Daggerspine Er det noen som har et par kan du sende meg en mail eller /w ingame på daggerspine til Craftweed. vil ikke betale en latterlig overpris (om du er alliance sjekk min thread på daggerspine forumet) finner du meg ikke på craftweed spiller jeg på roguen min Bø, takker på forhånd Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 komma! Det heter KOMMA! Jeg kunne solgt til deg på Talni, men ikke på daggerspine, sorry =/ Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Hvis du skal kjøpe Shadowcraft gloves må du forvente og betale 100g+. Ta heller og gjør en del LBRS runs Lenke til kommentar
Craftweed Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 jeg gidder BTW ikke bruke masse tid på . , : ; osv anyways ja jeg kjørte masse LBRS run men endte opp med kun beaststalker gloves GG =) p daggerspine ligger de btw på 40 Lenke til kommentar
Irons Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Svarte deg på DS forumet, legg til horde alten min så kan jeg kanskje hjelpe deg \\Ironspeed 60 human warrior@daggerspine Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Så kjøp de for 40g? Tror uansett ikke at dette er rette plassen da kun 1 % her på forumet spiller på daggerspin. Prøv heller realm forumet. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Ja emnet sier vell alt jeg vill kjøpe Shadowcraft gloves til alten min på Daggerspine Er det noen som har et par kan du sende meg en mail eller /w ingame på daggerspine til Craftweed. vil ikke betale en latterlig overpris (om du er alliance sjekk min thread på daggerspine forumet) finner du meg ikke på craftweed spiller jeg på roguen min Bø, takker på forhånd 6437344[/snapback] Synd at du ikke migrerte til Kazzak. Der her jeg shadowcraft. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 jeg gidder BTW ikke bruke masse tid på . , : ; osv 6437711[/snapback] Nå tuller du ikke sant? Det tar deg jo 5 sekunder å gå over et innlegg for å se etter skrivefeil og du får mer respekt om du skriver rett. Folk tror jo at du er en liten 1337-bærums-sosse-gutt! On-Topic: Klarte du virkelig ikke å finne de in-game? Som i WTB? PS: Tror virkelig ikke du må betale 100 gull for de hanskene! Hvis du finner de til 70-80g da kan du være fornøyd. Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 jeg gidder BTW ikke bruke masse tid på . , : ; osv6437711[/snapback] Kan være greit å spandere litt tid på å gjøre postene lesbare. KAN være hendig. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 jeg gidder BTW ikke bruke masse tid på . , : ; osv6437711[/snapback] Kan være greit å spandere litt tid på å gjøre postene lesbare. KAN være hendig. 6470821[/snapback] Næhhvaervitsenmeddetalleskjønnerjodette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå