Gå til innhold

Dårlig hastighet i fra Smartcall


Anbefalte innlegg

Heisann..

 

Jeg har egentlig en ADSL linje på 5mbit levert i fra Smartcall, men når jeg kjører speedeometeret som ligger på hardware.no og det som ligger på itavisen.no, så viser det at den faktiske hastigheten er bare 2,5mbit... :mad:

 

Noen fler som har det samma problemet??

 

Mvh

Aunis

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde Smartcall (8mbit) men fikk bare 3-5 før jeg sa opp og gikk tilbake til UPC :)

6437281[/snapback]

Får du sagt opp fordi om man er i bindingstiden?

Når de ikke leverer bra nok f.eks??

Lenke til kommentar
Ja, levere de ikke lovet hastighet, kan du enten få tilbake penger, eller si opp hele abbo.

 

Gjort dette tidlilgere med både NGT og Bluecom

6437292[/snapback]

Hvilken leverandør anbefals da?

Må ha ADSL, får ikke levert på kabelnettet hvor jeg bor.

 

Ser NGT har 20mbit for 499 nå da..ikke ille det

 

Men betalte 379kr hos smartcall for 5mbit som jeg da ikke får, vært greit å skaffet et som har kurrant pris og bra hastighet!!

Lenke til kommentar

Fikk mail tilbake i fra Smartcall om å teste linjen med kabel i stedetfor trådløst.

 

Når jeg gjorde det fikk jeg 5mbit på testen, noen som har en aning om hvordan man kan få det trådløse til å bruke hele linjen?

Ser ingen grunn til at den ikke skal klare det når jeg har 54mbps signal inn til pc'n i fra routeren.

 

Den trådløse routeren er av typ D-link DI-524 mener jeg det var..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...