SuperMorten Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Da ser det ut som Dell sin 37" er på tilbud igjen, nå til kun 12 999,- Jeg lurer på om dette fortsatt er et godt kjøp. Er på utkikk etter minimum 37" som gir meg mye tv for pengene.. Lenke til kommentar
slempike Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Dell har gratis levering. Ellers koster en 37", 42" lcd/plasma tv ca 800 kr eller det dobbelte (?) å få levert. Bestilte den for 12 799 med frakt jeg Dell har også ganske god service som jeg har forstått. Fikk beskjed om at tvn min ble 2 dager forsinket leveringstid. Ganske bra :O) Ser flere tester at tvn får råbra score. God lyd også, men dårlig kontrastforhold på bare 800:1 ? Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hold oss oppdatert når den kommer i hus da. Veldig interessert i den sjøl. Lenke til kommentar
mirrormatch Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Har også bestilt denne tven. Kommer i hus til uka skulle jeg tro. Kan poste bilder og kommentarer når jeg har fått testa litt. Har ingen HD kilde enda, men kan teste alt det andre. BTW: Betalte 12799,- på tilbud hos Dell. Lenke til kommentar
mirrormatch Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jaja, da var tven kommet og dratt igjen. DOA. Må vente en drøy uke før erstatningen kommer. Også jeg som ga bort min gode gamle 28" Panasonic CRT tv dagen før den defekte DELLen ble levert. Sitter nå med en 14" reise tv i stua... Litt antiklimaks synes nå jeg... Lenke til kommentar
simplx Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hei. Vurderer å bestlle dennte tv. Er det noen som har erfaring med den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå