Gå til innhold

Bilde: " hoppende hund "

Anbefalte innlegg

Evigheter siden sist...

Ønsker kritikk på dette, jeg er smertelig klar over de utbrente skyene... Men da igjen synes jeg ikke det ødela... :hmm:

("hoppende hund" er bare fordi bildet alt har vært med i en liten fotokonkuranse, hvor det var temaet..)

Edit:ser det ble jpg-støy ved komprimeringen, sitter på mobiltlf/edge så gidder ikke laste opp store ting... :p

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Genialt. Dette er det som med det rette kan kalles et blinkskudd.

Alt for mange bilder på dette forumet er kun fototeknikk, men har mangel på noe som faktisk kan kalles et motiv. Ger har du et motiv, og det er viekrlig fanget i rett tid.

Som nevnt her så er det flere forstyrrende elementer i bildet, men det som plager meg mest er at øynene mine på en måte vil ut av bildet. Vet ikke hva det er, men noe prøver å lede meg ut av bildet. Hvis du skal etterbehandle noe her så må det være å lukker inn bildet. Kanskje holder det å lade en vignett rundt motivet...

Uansett. Håper du inspirerer flere til å ta seg tid til å finne det riktige motivet, og skyte dette til riktig tid.

Lenke til kommentar
Genialt. Dette er det som med det rette kan kalles et blinkskudd.

Alt for mange bilder på dette forumet er kun fototeknikk, men har mangel på noe som faktisk kan kalles et motiv. Ger har du et motiv, og det er viekrlig fanget i rett tid.

Som nevnt her så er det flere forstyrrende elementer i bildet, men det som plager meg mest er at øynene mine på en måte vil ut av bildet. Vet ikke hva det er, men noe prøver å lede meg ut av bildet.  Hvis du skal etterbehandle noe her så må det være å lukker inn bildet. Kanskje holder det å lade en vignett rundt motivet...

Uansett. Håper du inspirerer flere til å ta seg tid til å finne det riktige motivet, og skyte dette til riktig tid.

6447009[/snapback]

Hjelper lite viss komposisjonen er elendig da...

Lenke til kommentar

Dette begynner å ligne på opptakten til en av de evige kunstteori-debattene på foto.no. Jeg for min del er ikke så opptatt av hvilken teori som er best, og gleder meg stort over de som har en mer teknisk stil enn meg. Robert Mapplethorpe var en person som både hadde teknikk og motiver i sine bilder, men store deler av publikum føler en trang til å spy når de ser blodbildene hans.

Hva er god kunst? Det blir opp til enhver å avgjøre. Vi har alle våre idealer, og det viktigste synes jeg er å ha idealer i det hele tatt. Maplethorpe, Cartier-Bresson og Ansel Adams hadde vidt forskjellige utgangspunkt og utstyr, men er alle tre blant fotografiet store mestere.

Når skal PMnormal få en artikkel i Wikipedia som en betydningsfull fotokunstner. Heldigvis er man fremdeles ung og lovende når man er 40 i billedkunstens verden.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...