Gå til innhold

kjøpe n80 med abn også låse opp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis jeg tolker spm ditt riktig, er svaret som følger:

Du kjøper telefonen med fri120 12mnd binding.

dagen etter ringer du telenor og spørr om opratørlåskoden.

dagen der etter igjen ringer du på nytt og sier opp abo. da vil du få en faktura på 1400,-

Lenke til kommentar
jeg HAR fri 20! fra før.. men lurte på om det gikk ann å f.eks kjøpe den med la oss si fri 120, så be om oppratørlås, deretter betale det gebyret hvis jeg vil bryte..

6437879[/snapback]

helt riktig, det er dette jeg prøvde og si i posten over ;)

dette er en veldig smart måte og få billig mobil på :D men, tror det blir slutt på at telenor deler ut opratør koden etterhvert, hvis det blir for mange som gjør det på denne måten :p

jeg fikk min 6280 får 1800 på lefdal, ved hjelp av denne måten :D

slå den; nymobil, uten sperre og abo til 1800 :tease:

Lenke til kommentar

dette er en veldig smart måte og få billig mobil på :D men, tror det blir slutt på at telenor deler ut opratør koden etterhvert, hvis det blir for mange som gjør det på denne måten :p

slå den; nymobil, uten sperre og abo til 1800  :tease:

6438481[/snapback]

Kan jeg kjøpe en hvilken som helst mobil med telenor abbonement, for så å kjøpe meg fri fra hele greia for 1400? I så fall skal jeg ha ny telefon :cool:

Lenke til kommentar

slå den; nymobil, uten sperre og abo til 1800  :tease:

6438481[/snapback]

Kan jeg kjøpe en hvilken som helst mobil med telenor abbonement, for så å kjøpe meg fri fra hele greia for 1400? I så fall skal jeg ha ny telefon :cool:

6440644[/snapback]

helt riktig :)

men, hvis du skal ha en veldig bra og ny mob må du regne med og betale rundt ca 1500+ bare for mobilen først.

Lenke til kommentar
trenger man ikke å betale månedsavgift etter å ha gjort dette ?

6446599[/snapback]

helt riktig.

jeg kjøpte mobilen min for 400,- ringte telenor noen timer senere og fikk opratørlåskoden, så skal jeg ringe i morge og si opp abo, da får jeg regning på 1400,-

da har jeg fått meg en nokia 6280 ute opratørlås og abo til 1800,-

INGEN andre steder i norge selger enn 6280 til under 1800 uten abo ;)

hvis jeg ville kunne jeg tjent penger på dette også, mange noobs på finn.no og qxl som kjøper 6280 til 2000-3000kr :p

Lenke til kommentar

gjort det sånn noen ganger jeg å men desverre lønner det seg ikke... for de tar også startavgift for abb på 200;

mye med liten skrift... driter i å gjøre det nå, er snakk om mye greier for å spare et par hundrelapper!

beste er å kjøpe en usperret uten abb.

Lenke til kommentar

ståa er slik for meg at jeg har fått et tilbud på en telenor låst N80 på finn.no .... så jeg tenkte å kjøpe den å låse den opp etterpå hvis det funker da.... hvor mye vil dette koste meg og kan jeg i det hele tatt gjøre det da det ikke er jeg som er ansvarlig for abb .,

Lenke til kommentar
ståa er slik for meg at jeg har fått et tilbud på en telenor låst N80 på finn.no .... så jeg tenkte å kjøpe den å låse den opp etterpå hvis det funker da.... hvor mye vil dette koste meg og kan jeg i det hele tatt gjøre det da det ikke er jeg som er ansvarlig for abb .,

6447170[/snapback]

koster ikkenoe. ring telenor si du har kjøpt en brukt N80 og må låse den opp.

Lenke til kommentar

Hvis en da kjøper en mobil med f.eks Chess som telefonen er låst til da.

Mens en venter på at Chess skal overføre nummeret som sikkert tar en uke, kan en da bruke f.eks Telenor, Tele2 osv ?

Dette var et spm jeg fikk i hode nå som heller ikke sporer helt av :D

Takker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...