bozoc Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 finner ikke cd-romen på min datamaskin men når jeg starter opp så står det at den er koblet i pcn. den er også i biosen og alt men ikke i windows, har prøvd andre cd-rommer og andre kabler og alt men den vill ikke komme fram. deamon-tools funker heller ikke. når jeg går til enhetsbehandling så går jeg på egenskaper på cd-rommen der står det: windows kan ikke starte denne maskinvareenheten fordi konfigurasjons informasjonen i registeret er ufullstendig eller skadet[kode 19] trenger hjelp snarest mulig. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 du kan fjerne drivera i enhetsbehandlingen fo cd rom. og restarte pc deretter se om det hjelper. eventuelt søk etter nye maskinvare (componenter) når du kommer inn igjen. eventuelt reparer denne drivern i enhetsbehandlingen Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Hei! Dette vil kanskje hjelpe (men jeg kan ikke love noe): her Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå