Gå til innhold

Signert dollar seddel fra The Greatful Dead

AT1S

Anbefalte innlegg

Noen som vet om jeg kan få noe for en signert 1dollar seddel med navnene på alle i The Greatfull Dead?

Når jeg var 8 år, bodde Jerry garcia hos oss. Kompis av pappa som kjente han, og han hadde ingen steder og bo, som takk fikk jeg pengen :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alltid synd å måtte kvitte seg med slikt - og vanskelig å si hva du vil få men hvis du titter litt på e-bay kan man jo få et visst inntrykk av hva lignende objekter går for. (mulig du kan få mere andre steder, men det er ihvertfall det eneste stedet jeg sett slikt i større skala)

Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager skal du selge den?

Du får nok ikke så veldig mye mer for den enn hva 1-dollar tilsier, men er det ikke et minne da? du er hvor gammel? 16(?) - Ta vare på den.

Edit: overse det siste, jeg har ikke mye kjennskap til the greatful dead...

Endret av Daehli
Lenke til kommentar

det vill egntlig jeg og fåreslå , både for at den har minne verdi og får at om 30 år er den verd enda mere :p

EDIT: ser en inrammet og signert lp ligger ute for 249 usd på ebay , så noe under det er vell salgsverdin vil jeg tro , ikke noe som den er verd og selge for

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
det vill egntlig jeg og fåreslå , både for at den har minne verdi og får at om 30 år er den verd enda mere :p

EDIT: ser en inrammet og signert lp ligger ute for 249 usd på ebay , så noe under det er vell salgsverdin vil jeg tro , ikke noe som den er verd og selge for

6436449[/snapback]

Kan godt hende tilhengerskaren er mindre om 30 år, og den dermed ikke går for like mye.

Støtter uansett forslaget om å beholde den som minne.

Lenke til kommentar

6436449[/snapback]

Kan godt hende tilhengerskaren er mindre om 30 år, og den dermed ikke går for like mye.

Støtter uansett forslaget om å beholde den som minne.

6436463[/snapback]

men da vil vel de ihugga fansene kjøpe den for mye mer

Lenke til kommentar
Jeg skal ALDRI selge den. Den har mer verdi for meg enn penger. Bare lurte.

6436549[/snapback]

Hold den unna kjærester og andre kvinnfolk, de har en tendens til å ta slike ting som gissel ved brudd eller krangling. Du burde ramme den inn og sikre den godt.

Lenke til kommentar

6436549[/snapback]

Hold den unna kjærester og andre kvinnfolk, de har en tendens til å ta slike ting som gissel ved brudd eller krangling. Du burde ramme den inn og sikre den godt.

6436560[/snapback]

For øyeblikket er den i safen til farmor.

Lenke til kommentar

6436549[/snapback]

6436560[/snapback]

For øyeblikket er den i safen til farmor.

6436564[/snapback]

Ok, farmor går vel greit. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...