AT1S Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Noen som vet om jeg kan få noe for en signert 1dollar seddel med navnene på alle i The Greatfull Dead? Når jeg var 8 år, bodde Jerry garcia hos oss. Kompis av pappa som kjente han, og han hadde ingen steder og bo, som takk fikk jeg pengen Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Du kan gi den til meg. Jeg fikk ikke bursdagsgave fra deg i år, så jeg vil ha den seddelen. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Dritkult. Du selger da ikke slikt. Lenke til kommentar
ekm Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Alltid synd å måtte kvitte seg med slikt - og vanskelig å si hva du vil få men hvis du titter litt på e-bay kan man jo få et visst inntrykk av hva lignende objekter går for. (mulig du kan få mere andre steder, men det er ihvertfall det eneste stedet jeg sett slikt i større skala) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 vil tippe den har rimelig høy verdi for en samler , men det og anslå noe pris er meget vansklig på sånne produkter . Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Hvorfor i alle dager skal du selge den? Du får nok ikke så veldig mye mer for den enn hva 1-dollar tilsier, men er det ikke et minne da? du er hvor gammel? 16(?) - Ta vare på den. Edit: overse det siste, jeg har ikke mye kjennskap til the greatful dead... Endret 4. juli 2006 av Daehli Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) det vill egntlig jeg og fåreslå , både for at den har minne verdi og får at om 30 år er den verd enda mere EDIT: ser en inrammet og signert lp ligger ute for 249 usd på ebay , så noe under det er vell salgsverdin vil jeg tro , ikke noe som den er verd og selge for Endret 4. juli 2006 av FtZ- Lenke til kommentar
Solid Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Han har jo vært dø i 11 år nå så den skal nok gå for en del hvis du absolutt må selge den. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 det vill egntlig jeg og fåreslå , både for at den har minne verdi og får at om 30 år er den verd enda mere EDIT: ser en inrammet og signert lp ligger ute for 249 usd på ebay , så noe under det er vell salgsverdin vil jeg tro , ikke noe som den er verd og selge for 6436449[/snapback] Kan godt hende tilhengerskaren er mindre om 30 år, og den dermed ikke går for like mye. Støtter uansett forslaget om å beholde den som minne. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg skal ALDRI selge den. Den har mer verdi for meg enn penger. Bare lurte. Lenke til kommentar
.com Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 det vill egntlig jeg og fåreslå , både for at den har minne verdi og får at om 30 år er den verd enda mere EDIT: ser en inrammet og signert lp ligger ute for 249 usd på ebay , så noe under det er vell salgsverdin vil jeg tro , ikke noe som den er verd og selge for 6436449[/snapback] Kan godt hende tilhengerskaren er mindre om 30 år, og den dermed ikke går for like mye. Støtter uansett forslaget om å beholde den som minne. 6436463[/snapback] men da vil vel de ihugga fansene kjøpe den for mye mer Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg skal ALDRI selge den. Den har mer verdi for meg enn penger. Bare lurte. 6436549[/snapback] Hold den unna kjærester og andre kvinnfolk, de har en tendens til å ta slike ting som gissel ved brudd eller krangling. Du burde ramme den inn og sikre den godt. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg skal ALDRI selge den. Den har mer verdi for meg enn penger. Bare lurte. 6436549[/snapback] Hold den unna kjærester og andre kvinnfolk, de har en tendens til å ta slike ting som gissel ved brudd eller krangling. Du burde ramme den inn og sikre den godt. 6436560[/snapback] For øyeblikket er den i safen til farmor. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg skal ALDRI selge den. Den har mer verdi for meg enn penger. Bare lurte. 6436549[/snapback] Hold den unna kjærester og andre kvinnfolk, de har en tendens til å ta slike ting som gissel ved brudd eller krangling. Du burde ramme den inn og sikre den godt. 6436560[/snapback] For øyeblikket er den i safen til farmor. 6436564[/snapback] Ok, farmor går vel greit. :!: Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Jaja, takk for "fin" respons Nå drar jeg til Amerika i 3 uker, snakkes senere diskusjon.no <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå