- MaRe - Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Har en SE W810i og Netcom Youngtalk abb,men problemet er at jeg får ikke sendt MMS melinger. Har lagt inn både WAP,MMS og EPOST profil i fra Netcom,alt det andre funker perfekt men får ikke sendt MMS`r. Når jeg sender en MMS dukker brevet og jordkloden opp øverst i displayet,men det blir plutselig borte oxo når jeg går inn på Utboks ligger den der i kø men blir ikke sendt.. Noen som vet om en nettside elns der det står hvordan man lager en MMS profil m/Netcom på SE W810i,muig ikke de automatiske instillingene i fra Netcom funker? Lenke til kommentar
- MaRe - Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Har en SE W810i og Netcom Youngtalk abb,men problemet er at jeg får ikke sendt MMS melinger. Har lagt inn både WAP,MMS og EPOST profil i fra Netcom,alt det andre funker perfekt men får ikke sendt MMS`r. Når jeg sender en MMS dukker brevet og jordkloden opp øverst i displayet,men det blir plutselig borte oxo når jeg går inn på Utboks ligger den der i kø men blir ikke sendt.. Noen som vet om en nettside elns der det står hvordan man lager en MMS profil m/Netcom på SE W810i,muig ikke de automatiske instillingene i fra Netcom funker? 6436110[/snapback] Da fixa det seg,brukte oppsettene i fra www.sonyericsson.com så funket det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå