Gå til innhold

MSI Geforce4 Ti4200 128mb,noen som har testet?

Volcano

Anbefalte innlegg

:eek:

Jeg skal ha meg et nytt kort og da henvender jeg til alle dere trofaste på dette forum,dudes som jeg annser har vært borti en PC før...Kan dere komme med innlegg på dette :smile:

Gi Gass

Kortet jeg har sett meg ut er:

MSI GeForce4 Ti4200 128mb (DVI,TV-Out,Video-In)

Noen av dere som har erfaringer med dette kortet eller kort fra MSI...

Keep up the good Work

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-15 15:54, skrev King_mephisto:

hvorfor ikke point of view ti4200 XP? den bråker mindre og er utrooolig å overklokke med...

MSI korta bråker... sitter ved en MSI TNT2pro *får vondt i øret*

POV kortet er vel litt dyrere og har kun composite TV ut? Det kan jo være et par grunner til å gå for MSI kortet?

Lenke til kommentar

Jeg har også det kortet. Et glimrende kort. Overklokkingsvennlig til tusen også. At det bråker er en sterk overdrivelse.PSU,kabinettvifter,cpu-vifte bråker nok mye mer. Min pc er temmelig stillegående, men det er psu-vifta som bråker klart mest.Gå for det kortet du!

Ingen grunn til å styre med noe annet...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-15 15:38, skrev Volcano:

:eek:

Jeg skal ha meg et nytt kort og da henvender jeg til alle dere trofaste på dette forum,dudes som jeg annser har vært borti en PC før...Kan dere komme med innlegg på dette :smile:

Gi Gass

Kortet jeg har sett meg ut er:

MSI GeForce4 Ti4200 128mb (DVI,TV-Out,Video-In)

Noen av dere som har erfaringer med dette kortet eller kort fra MSI...

Keep up the good Work

Det kortet er faktisk meget bra har selv testet det mot et tilsvarende fra asus og ett fra abit, msi kortet kom best ut av de 3 på klokking,det støyer heller ikke noe mer enn asus ivertfall ikke som du kan høre.

Lenke til kommentar

Har selv POVgf4TI4200XP og ser på det som det beste kjøpet mht overklokkingsegenskaper. Kjører det stabilt på 320/660. Du bør ta en titt på om dette kortet har det du trenger, da det egentlig er et ti4400/4600 kort med ti4200 kjerne. Anbefales på det sterkeste (fås hos databutikken.com).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...