Xaserr Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hallo! Jeg har lagd meg en ny partisjon der jeg skal legge inn win. xp pro! Men når jeg jeg starter windows fra oppstart og skal legge det inn finner den bare den andre original partisjonen! Veit noen hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Legg inn partisjonen på nytt! Antar att du brukte partion magic.. Så du kan teste og lage en os-partisjon med det istedet. Så slett den du lagde og lag en os-partisjon. Lenke til kommentar
Xaserr Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Legg inn partisjonen på nytt! Antar att du brukte partion magic.. Så du kan teste og lage en os-partisjon med det istedet. Så slett den du lagde og lag en os-partisjon. 6435781[/snapback] Hallå! Funke dårli det her skavhaug Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hei! Fordell hvordan partisjoene dine er. Har du SATA-disk? Skal du beholde den gamle partisjonen? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Xaserr Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Hei! Fordell hvordan partisjoene dine er. Har du SATA-disk? Skal du beholde den gamle partisjonen? Hilsen, efikkan. 6436241[/snapback] Det er en ntfs partisjon på en 200gigg sata disk, jeg kjører vista nå men har planer om og kjøre bådde xp og vista, så ja skal beholde den andre ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå