Grievdus Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 LA oss ta en forum lek.... Jeg sier et ønske...og den neste som poster skal gi meg det ønsket, men ødelegge det (med en eller annen syk grunn...) og si ett nytt ett... jeg øsnker meg en Ferrari 360 spider Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 du for ikke ferrarien siden jeg har allerede brent den opp. Jeg ønsker meg WoW Lenke til kommentar
knutj Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Oppfylt. Du får wow men finner ut at det suger og sletter det. Du glemmer å si opp kontoen og etter en stund er du ruiner. Du blir uteligger og tar til slutt ditt eget liv. Jeg ønsker meg en blomstervase. Denne leken finnes fra før i OT delen av forumet BTW Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Du kjøper en pen blomstervase i butikken du kjøper noen ukjente blomster du kommer hjem tar dem opp i vasen og du blir smittet av "Blomstersyken" og organene dine starter og tyte ut > Jeg ønsker meg en hund! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Dette er en ren telletråd, og vi har allerede en lignende en Ot-baren eller annet (begge i off-topic). Let litt der, og bruk disse. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg