Mads-b Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 På markedet i dag kan man få kjøpt tre forskjellige farger på LED's. Så slo det meg: er ikke røde LED's uhorvelig vanskelige å se, på grunn av den mørke fargen? Dessuten, hva er grunnen til at så mange velger blå? Tenker selvsagt på leds man får kjøpt i datasjapper, og ikke gule, hvite etc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Tjah.. Jeg har et par blå leds i PSU'en mest pga at stilen i stuen min er svart, hvitt og noe blått, men det er en farge mange liker sikkert pga at blått er avslappende, litt kjølig og stilig å se på generelt. Dessuten passer blått til ganske mye forskjellige farger. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg har lyst til å være litt ukonvensjonell. Har noen her brukt røde eller grønne leds, og kan dere fortelle meg om synlighet, samt utseende i forhold til de blå? Lenke til kommentar
-urrang- Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Grønne led´s: Lyser veldig bra! Blå led´s : Lyser veldig bra! Har hørt at røde led´s ser mer rosa ut! vet ikke om det stemmer da... Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 blå leds er dyrest å produsere, ergo mer status trur egentlig ikke at folk tenker så mye på det Sikker på at folk velger mest blå?, selv syns jeg at jeg har sett flest grønnlysende kabinetter. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Blått er veldig stilig i svarte kabinetter. Det er sikkert rødt også. Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Det fins da en milliard forskjellige farger å få kjøpt, også i datasjapper. Jeg bruker røde 8000mcd leds fra microplex i mitt svarte og hvite kabinett. De seks ledsene jeg har i døra lyser med en veldig fin rød farge, og er mye tydligere enn de to blacklight katodene som også er installert. Lenke til kommentar
asfasff Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) ╕ Endret 19. april 2008 av asfasff Lenke til kommentar
drugis Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) har ein case modd nå på gang og jeg skal bestille røde, har svart lian li kabinett, så trur det blir helnice EDIT : noen som veit kor eg får kjøpt SJIKKELI RØDE lys, ikkje rosa/røde? Endret 18. juli 2006 av drugis Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Mine fra microplex er ihvertfall ikke rosa Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg bruker lysdioder med 591nm bølgelengde og dette er en orange-rød farge (gul som Elfa sier) og disse er tilpasset mitt display med farge "Amber" fra CrystalFontz og dette lyset er lett å se. Har dog en blå lysdiode for harddisk-aktivitet. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 EDIT : noen som veit kor eg får kjøpt SJIKKELI RØDE lys, ikkje rosa/røde?www.elfa.se har røde lysdioder, finn en type som har 660nm bølgelengde eller 700nm. De på 700nm er skikkelig røde, men har pga bølgelengden veldig lav intensitet. Hadde vært heltøft med en slik ramme fra Microplex ( http://www.microplex.no/product.aspx?pid=J...NTALB&mcat=c486 ) og ett rødt display fra Crystalfontz ( http://www.crystalfontz.com/products/2004a...#CFAH2004ARMIJP ) i ditt sorte kabinett. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Grønn er jo den beste fargen å velge ... Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Kanskje litt OT med; Noen som har testa UV-leds? Skulle gjerne hatt noen brukererfaringer Lenke til kommentar
wen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Kanskje litt OT med; Noen som har testa UV-leds? Skulle gjerne hatt noen brukererfaringer 6639724[/snapback] Joda, jeg har. Eneste jeg har gjort da er å koble de opp til et biosbatteri De lyser litt lilla men sånn er jo uv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Grønn er jo den beste fargen å velge ... 6542270[/snapback] Enig der! Det er jo faktisk en grunn til at jeg kjøpte Razer Copperhead "green". Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Blå og grønn synes eg fungerer best. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 ..grønn synes eg fungerer best. 6675035[/snapback] *STØTTES* Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Dersom dere lurer på hvordan røde leds er, er det ikke verre enn å kikke under musa (med mindre det er en gammel kulemus, noe jeg tror bare fins på musem nå for tiden ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå