AMosand Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 hei... jeg lurer på om jeg kan få skiftet ip adressen min.... om det er mulig og ganske lett eller om det er masse klunder.... hvis det går ann.... takker jeg MASSE til de som sier hvordann! Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Kontakt din ISP. Nettleverandør.. Ellers kan du teste: Start-Kjør-skriv cmd - skriv ipconfig /release og så ipconfig /renew skriv inn ipconfig så ser du evnt den nye ipèn din etterpå. Ciao Endret 4. juli 2006 av Master Chiun Lenke til kommentar
AMosand Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 så jeg kan ikke få gjort det selv asså...? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Er det din lokale ip eller din eksterne ip du skal endre? Hva er hensikten med å endre ip-adressen? Lenke til kommentar
AMosand Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Er det din lokale ip eller din eksterne ip du skal endre? Hva er hensikten med å endre ip-adressen? 6435542[/snapback] er den lokale.... har blitt hacka... så skal skifte slik at det ikke skjer i gjenn.. bare for sikerhetsskyld.... Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Er det din lokale ip eller din eksterne ip du skal endre? Hva er hensikten med å endre ip-adressen? 6435542[/snapback] er den lokale.... har blitt hacka... så skal skifte slik at det ikke skjer i gjenn.. bare for sikerhetsskyld.... 6435574[/snapback] Om du har blitt hacka, er det den eksterne IP-en du må endre på. Og om du har blitt hacka, så send en abusemail til nettleverandøren din med logg og det som er om du har dette. Hvilken nettleverandør har du da? Har du Telenor er det bare å restarte modemet, så får du ny IP. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Ikke nødvendigvis. Den "interne " tror jeg han mener. Tilhører man et stort "nettverk" så kan naboen hacke deg. Men du har rett. Er den det eksterne adressen så er det ISP`n du må snakke med! Ciao Lenke til kommentar
AMosand Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Har du Telenor er det bare å restarte modemet, så får du ny IP. 6435722[/snapback] har telenor.... men fikk ikke ny ip etter rs..... noen trix der eller? Endret 4. juli 2006 av oleanabole Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Det kan være en fordel å vente en liten stund før du skrur på modemet igjen. Dvs ikke bare av/på men la det være av noen minutter. Var sånn i gamle dager husker jeg Lenke til kommentar
vidarlo Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 er den lokale.... har blitt hacka... så skal skifte slik at det ikke skjer i gjenn.. bare for sikerhetsskyld.... Det er såpass lett å finne folk uten å vite IPen at det er bortkasta. Du bør heller legge arbeid i å sikre nettet ditt slik at det ikkje skjer igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå