aslat Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Når det gjelder programvaren fra SE vil jeg ikke anbefale noen å innstallere denne. Prøvde først den medfølgende CDen, men fant etter hvert en nyere versjon på SEs sider. Har prøvd på to ulike maskiner. Utrolig masete installasjons, med separat installasjon av hver enkelt driver. Måtte prøve flere ganger på begge maskinene før jeg fikk det til å virke. Og når det virker er det meget skrale greier. Det viste seg imidlertid at programvaren ikke virket hele tiden og at maskinene jeg innstallerte på ble ustabile. Første gang jeg har sett blåskjerm på egne XP-maskiner. Systemgjennoppreting er en genial funksjon. Så siden SE her driter alvorlig på draget: Kan det tenkes at det finnes alternative drivere for å bruke K800i som 3g modem? (usb/bt) Er det eller noens om har erfaringer med denne programvaren? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Har aldri hatt noen problemer med programvaren til Sony Ericsson, heller ikke med K800i. Har du programvare til fks. Nokia installert i tillegg? Vet at de kan "krangle" litt med hverandre, selv om jeg aldri har opplevd dette selv heller. Lenke til kommentar
mortyh Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Når det gjelder programvaren fra SE vil jeg ikke anbefale noen å innstallere denne. Prøvde først den medfølgende CDen, men fant etter hvert en nyere versjon på SEs sider. Har prøvd på to ulike maskiner. Utrolig masete installasjons, med separat installasjon av hver enkelt driver. Måtte prøve flere ganger på begge maskinene før jeg fikk det til å virke. Og når det virker er det meget skrale greier. Det viste seg imidlertid at programvaren ikke virket hele tiden og at maskinene jeg innstallerte på ble ustabile. Første gang jeg har sett blåskjerm på egne XP-maskiner. Systemgjennoppreting er en genial funksjon. Så siden SE her driter alvorlig på draget: Kan det tenkes at det finnes alternative drivere for å bruke K800i som 3g modem? (usb/bt) Er det eller noens om har erfaringer med denne programvaren? 6435438[/snapback] Bare man installerer driverne først så går det bra. Har ikke hatt noen problemer med K800 mot pc. Men vet at det kan oppstå problemer hvia man har Nokia program der fra før, men fungerer fint på min pc. Det følger jo med en installasjons veiledning og følger man den blir det ikke noe rot Morten Lenke til kommentar
andreash Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Når det gjelder programvaren fra SE vil jeg ikke anbefale noen å innstallere denne. Prøvde først den medfølgende CDen, men fant etter hvert en nyere versjon på SEs sider. Har prøvd på to ulike maskiner. Utrolig masete installasjons, med separat installasjon av hver enkelt driver. Måtte prøve flere ganger på begge maskinene før jeg fikk det til å virke. Og når det virker er det meget skrale greier. Det viste seg imidlertid at programvaren ikke virket hele tiden og at maskinene jeg innstallerte på ble ustabile. Første gang jeg har sett blåskjerm på egne XP-maskiner. Systemgjennoppreting er en genial funksjon. Så siden SE her driter alvorlig på draget: Kan det tenkes at det finnes alternative drivere for å bruke K800i som 3g modem? (usb/bt) Er det eller noens om har erfaringer med denne programvaren? 6435438[/snapback] Bare man installerer driverne først så går det bra. Har ikke hatt noen problemer med K800 mot pc. Men vet at det kan oppstå problemer hvia man har Nokia program der fra før, men fungerer fint på min pc. Det følger jo med en installasjons veiledning og følger man den blir det ikke noe rot Morten 6437375[/snapback] Jeg får feilmelding 500 ved syncing hele tiden, aner ikke hva det betyr noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå