ClawHammer Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hei jeg har to stk POV 7800gt kor men får ikke aktivert sli.. har et DFI SLI DR hovedkort å bruker sli pinnen mellom kortene.. det ene kortet har en flashet bios som kjører 1,5v men det andre er standard 1,4.. kan det ha noe med det å gjøre eller ? Lenke til kommentar
hunters Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Har du aktivert SLI i BIOS? Hunters. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hei! Har det hovedkortet behov for å snu på et lite kort eller trykke på en bryter? Jeg tror at innstilling i BIOS vil gjøre susen. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 har vært i bios å enablet noe der ja.. men når jeg aktiverer sli så hopper den bare til bake igjen.. Lenke til kommentar
hunters Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Mitt HK krever iallefall en ekstra strømplugg, har SLI. Men om det er en sammenheng det vet jeg ikke. Prøv andre drivere, eldre, siste og beta versjon? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 har prøve gammel å nyeste driver.. har koblet alt av strøm både på skjermkortene å på hovedkortet... så det er ikke der problemet ligger.. tror det ligger i niosen på skjermkortet.. skal flashe de lik i mårgen... så dere får høre hvordan det går.. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Det er en del jumper som du må skifte et hakk nedover, har du gjort det? Du må nesten ta ut begge gfx'ene, iallfall det øverste kortet for å komme til. Bruk den spesielle svarte tang lignende dingsen som fulgte med hk'et. Kortene mine har kjørt med forskjellige spenninger, så det går bra. Bare det setter begrensninger for klokkinga. Endret 4. juli 2006 av samye83 Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 ahha ja, du sier noe der ja.. skal prøve det Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Det er ganske mange jumper som må fikses, bruk den tida du trenger hehe. Jeg ødela nesten pinnene på grunn av at jeg brukte tang, visste ikke hva den svarte dingsen var til. Etter en lang kamp med jumperne prøvde jeg ut den svarte dingsen, funka som f. Se i manualen så du flytter på riktige jumper. Edit: Nå har du samme gfx løsning som meg, prøv å se om du kan nå langt med dem i 3dmark testene. Endret 4. juli 2006 av samye83 Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Har flyttet på de nå... men vil fortsatt ikke funke... tror det er bios forskjellene... edit:bildet instillingene går tilbake til det som er på bildet nå når jeg skal aktivere... Endret 4. juli 2006 av ClawHammer Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Mine kort har helt forskjellige bioser, funker greit her. Det er noe i bios også, prøv å enable der også. Har du gjort det? Edit: Du har plugget inn alle kontaktene som fins på hk'et? Snu sli broen og prøv, det kan hjelpe. Endret 4. juli 2006 av samye83 Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 står på auto i bios om SLI kunne velge mellom auto eller disabled.. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Funker det med å snu sli broen? Selv hadde jeg litt trøbbel med å få aktivert sli, men fikk det til etterhvert. Tålmodighet vinner frem uansett, hehe. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Har snudd den nå.. funker fortsatt ikke.. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Strøm på begge kortene? Da har du egentlig gjort alt du kan gjøre for å få til sli... Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 STRØM på begge kortene.. måtte vente 2 dager ekstra på den andre kabeln, den manglet.. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) STRØM på begge kortene.. måtte vente 2 dager ekstra på den andre kabeln, den manglet.. 6435866[/snapback] Har du strøm på 5V/12V kontakten ? Endret 4. juli 2006 av Freeky2k Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 har strøm på alt av kontakter.. molex på hovedkort diskett kontakt på hovedkort 2x 6pin på skjermkortene... 24pin å 4 pin på hovedkort.. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 har strøm på alt av kontakter.. molex på hovedkort diskett kontakt på hovedkort 2x 6pin på skjermkortene... 24pin å 4 pin på hovedkort.. 6435968[/snapback] Okei, flott! Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Ser slik ut nå.. er det noen annen plass jeg kan sjekke om SLI er aktivert ?? den er aktivert her men økte ikke noe i 3dmark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå