Spaz Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Her er verdens første review av det nye lydkortet fra Creative Labs. Har ikke lest det selv enda. Skal gjøre det nå http://www.digit-life.com/articles2/creati...igy2/index.html Lenke til kommentar
jonathan Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 lurer litt på hvordan analog surround lyd er i spill,.. med mitt c-media får jeg bare 4.1 (med 5.1 emulering suger lydkvaliteten i senter) synes ikke det var noe mer action i bakhyttalerne i analog surround fra lydkortet, enn med pcm dolby prologic II på forsterkeren.. Noen som har erfaringsammenligning med dette? Er det riktig at spill skal begynne å støtte dolby digital?? hørte det om doomIII.. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Ahh.. Har skikkelig lyst på et Audigy2 nå Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hva vil retail versionen koste når den kommer til noreg? Lenke til kommentar
twarr Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Søk, gutt, søk! Hehe :razz: det kommer til å koste 1800 kr Audigy 2 Plantium, og Audigy 2 Player kommer til å koste ca 1200 kr... Sjå her, det er flexi data som har det rimeligst.. [ Denne Melding var redigert av: twarr på 2002-10-17 15:20 ] Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 audigy 2 på komplett.no til 1200kr kommer inn denne måneden tror de!!! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 Nå har jeg bestilt Audigy2 + Creative Inspire 6.1 6700 høytalersett. Blir kult ja Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Hei, Jeg lurte på om dere syns det er verdt å kjøpe Audigy2 har nå et Live!5.1 som drar litt på åra nå. Har et Logitech Z-560 og Koss Porta Pro som jeg bruker til lyd... Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Jeg kommer iallfall ikke til å kjøpe Audigy2. Jeg har allerede Audigy Player, og lydkvaliteten blir neppe så mye bedre med mine høyttalere (Videologic digitheatre). Tror jeg heller skal gå for et nforce-basert hk. Der er lydmodulen innebygd, og den enkoder ac3 i real-time (som XBOXen). Da kan jeg koble den direkte til Digitheatre-dekoderen og få ekte surround (5.1 for spill som støtter det), ikke noe liksom surround ala PCM. Audigy enkoder ikke lyden til AC3(bare sender det igjen SP/DIF-utgangen), så jeg må koble høyttalerne til de analoge inngangene på lydkortet (tre ledninger, uff). Dette er det ingen løsning på, og tilfellet er sannsynligvis det for 2er'n. Er så dritt lei av bøye meg helt ned til subben for å justere volumet :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå