Grievdus Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 hei Hva syns dere om forumet mitt? http://www.forumportalen.no/forum/index.php?mforum=tibiawow er klar for kritikk!! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 For det første så er det bare et forum du har lagt til på siden din (?). Det er ingen stor jobb. Resten er det bare å fikse opp i kontrollpanellet. Altså, jobben din har ikke vært så alt for stor at det gjør noe. Jeg skjønner ikke hva du mener vi skal kommentere? Hvilke tråder du har der? Videre så skjønner jeg egentlig ikke vitsen med å ha et privat forum, i alle fall om ting som du finner på nesten alle store forum, ink. hw.no. Beklager for å måtte si dette, men forumet ditt vil mest sannsynlig ikke bli brukt. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 yeye, har hvertfall prøvd meg xD Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Forum med flere kategorier enn medlemmer er alltid gøy. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Det er ikke noe galt i å prøve seg. Men jeg skjønte bare ikke hva jeg skulle kommentere. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 *humre* Som Ustedalen sa, er det ikke mye å kommentere, dvs. ikke mye å lage en post for. Om du hadde skinna forumet, DA kunne du spurt hva vi synes. Å laste opp et par filer er ikke så forferdelig vanskelig. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 jo dere har egentlig rett var egentlig ikke noe vits i og poste det i det hele tatt Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Kanskje ikke... ...Men du kan da alltids prøve å gjøre om litt på det orginale skinnet i phpBB (veldig enkelt om du kan enkel css), så finner du noe du liker og da kan du spørre igjen. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg syns det var for mange kategorier. Lag heller samlekategorier for så små forum. Sånn. Det syns jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå