RaW_DeNiM Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Litt forskjell på en BoE gønner med lvl45 requirement og en som du må bruke måneder på å gå gjennom MC og BWL for å få tak i. 6443530[/snapback] nah tok ikke så lang tid^^ Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Joda, jeg skjønner at jeg er alene om å mene at man needer på noe man skal bruke, og greeder på noe man skal selge. Absurd tankegang, egentlig, når jeg tenker meg om. Aner jeg en eim av sarkasme i luften? Uansett, jeg er en av få på serveren min som tenker likt... Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Herregud, det er et spill. Selg gunner'n med en alt, IKKE post eller svar på noe på forumet, og /ignore alle som spammer deg. "OH MY GOD, a ninjalooter! You steal computergenerated items, I'm going to omgwtfpwnbbq4real you ass. Plx!!111" WoW altså... Endret 6. juli 2006 av Fisk1 Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Gene: du er ikke Gene, undead priest på Scarshield Legion realm? Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Gene: du er ikke Gene, undead priest på Scarshield Legion realm? 6444557[/snapback] La meg gjette, er du roguen som er nevnt? Lenke til kommentar
neoman Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 utrolig vis det hadde vert tilfellet Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Nå har jeg bare lest første post.. men det er vel ikke ninja dersom alle i gruppen roller på det. Dersom alle roller greed/need på riktig måte, altså.. Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 /scipt if(group==PUG) then BOE == FFA; Lenke til kommentar
skalljen Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 en rogue har ikkje så masse bruk for den en at den har 14 agility... hadde vel vert mye verre om du to den fra en hunter, rogue bruker jo nesten aldri ranged attack Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 en rogue har ikkje så masse bruk for den en at den har 14 agility... hadde vel vert mye verre om du to den fra en hunter, rogue bruker jo nesten aldri ranged attack 6445771[/snapback] FYI: Roguer sikler mest etter agility. De gimper seg på stamina til fordel for agi om de kan. Det er derfor de kreperer så lett når ting ikke går helt som de har planlagt... Lenke til kommentar
BompiTerje Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 I tilfellet spørsmålet ditt ikke ble svart: Jeg har hørt at GMs har lov til å gi deg name change én gang og én character restoration (for slettede chars, men uten utstyr og gull). Merk: Det er for en brukerkonto, ikke for en char. Stusset litt sjøl. Jeg kjenner en som slettet mainen sin og fikk den tilbake så såpass vet jeg stemmer, men ble overaska over at de vil gå med på å endre navn også. Jeg vil tro du må legge fram saken din ganske overbevisende, pluss ha litt flaks med hvilken GM som svarer. Lenke til kommentar
Omar Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 mwaaaa drit nå i det sunken temple WTF calm down lol Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jepp. Jeg prøvde å skifte navn på roguen min, og sa at jeg hadde funnet ut at navnet var slang for amfetamin. Det ville ikke GM-en gå med på uten konkret bevis, og lukket samtalen. Så du må nok ha veldig flaks, ja. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Fikk bytta navn på charen min, fikk velge nytt Den hette: Applesin, noe jeg ikke fant ut før jeg var lvl20 og noe, heter nå Appelsin Har ikke levlet den siden det.. Lenke til kommentar
Dxbb Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Tror slikt har med psykologi å gjøre også, om du skriver "pent" vil GM's muligens være mer villige til å hjelpe deg. Broren min hadde en druid som han slettet for noen måneder siden, og etter en uke eller to sendte han en ticket for å få den tilbake. Svaret han fikk var at det ikke gikk og at han ikke skulle sende ticket igjen. Dette er nå noen små måneder siden, og nå fikk han plutselig lyst på den igjen. Jeg skrev da en ticket til ham, der jeg slengte med alt mulig slags høflighetsfraser. Resultat, dr00d var på character list dagen etter Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Dette er ett problem som OFTE kommer opp.. Skal man neede ? skal man greede? bestandig når jeg skal ta instancer, så blir vi enige om hva man skal gjøre med loot. Vanligste for oss er: Alle ruller GREED på BoE's, men roll need hvis du trenger den. Alle ruller PASS på BoP's, men rull NEED hvis du trenger den (ingen rulle rgreed). Dermed kan den bli D/E hvis ingen trenger. På epic-world drops: alle ruller greed, men rull need hvis du trenger den. As simple as that. Og hvis noen bryter reglene... argh! Men man slipper mye loot-trøbbel hvis man bare kjører instancer med guild-member (som meg) Lenke til kommentar
Wordon Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) BoE Epix = Alle Greed. Simple as that. 6436239[/snapback] eller alle need det går får det samme på BoE epixx er det ingen som 'needer' alle raid som eg har vert på der det har droppet en BoE epic har alle greeda eller needa. uheldigvis så er eg en fantastisk dorlig roller så eg har aldri vunnet noe. selv om noe eg trenkte har droppa så får eg ikkje låv til å neede får det om..... Endret 7. juli 2006 av Wordon Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Gene: du er ikke Gene, undead priest på Scarshield Legion realm? 6444557[/snapback] La meg gjette, er du roguen som er nevnt? 6444589[/snapback] lol, nei Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 du er en ninja og jeg hater deg for det, men til ditt forsvar skal du få det slik. jeg en dr00d og jeg hadde gjort akkurat det samme. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Det er jo bare et spill, men jeg liker at spillet blir holdt så hyggelig som mulig og at de fleste bruker sun fornuft og ikke stjeler items osv.. I group loot, ruller du need hvis du skal bruke tingen. Du ruller greed hvis du vil ha tingen bare for å selge den. Er ikke dette sunn fornuft? Og hvorfor skal ikke dette gjelde for sjeldne world epix også? I ditt tilfelle ville jeg rollet need fordi jeg er en hunter. Hvis en mage, en mage av alle ting, som ikke kan bruke den engang hadde tatt den foran nesen på meg hadde jeg nok blitt litt sur akkurat der og da, men hadde sagt til meg selv at "det er bare et spill" og latt det pasere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå