Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Jeg Ninja-looted=O (kan jeg skifte navn?)

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke helt med her, kan jeg få oppklart en del ting?

1. 4/5 rollet need. hvem greedet?

2. Hvorfor ble DU skjellt ut, da det var flere som needet, som ikke trengte den? Dette blir i så fall galt.

6436266[/snapback]

Roguen needet, en warrior needet, en priest og jeg. Eneste som greedet var en druid, men men det var jente :p

Jeg ble skelt ut fordi det va jeg som vant og nektet å gi det til noen som kunne brule det.

6436492[/snapback]

Men i og med at presten rullet need, så ser jeg ikke helt grunnen til at bare du ble kalt ninja :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vinneren får tittelen "ninja". Priesten hadde nok også fått pepper når han/hun plukker med seg noe to andre kan bruke.

6436537[/snapback]

Selvfølgelig, men da skulle alle i gruppen needet, slik at det ble en fair roll. Så kunne de eventuelt ta en reroll etterpå for de som virkelig trenger det.

Lenke til kommentar

Snakka med GM akkurat nå. Jeg raporterte roguen for harrasment. Han sa "I will look in to it", men om han faktisk gjør det vil vel tiden vise. Fikk med det samme bekreftet at et navnebytte ikke er mulig.

Lenke til kommentar

Kan ikke forstå at så mange forsvarer deg Gene, når alle som en hadde gjort det samme hvis de hadde blitt "stjålet fra" på denne måten, men kanskje ikke så instendig, hvis det hadde skjedd dem... Dette er forkastelig og grusomt gjort i forhold til roguen, og han har all rett til å gjøre det han gjorde og gjør, om ikke mer...

Endret av LuggagE
Lenke til kommentar

Neimen jøss, skulle nesten tro jeg hadde gjort deg noe LuggagE. Alle får vel ha sine meninger:)

Edit: Jeg ville revurdert signatur hvis jeg var deg :whistle:

Endret av Gene
Lenke til kommentar

BoE epix er all greed/need i randoms, det er noe tilogmed bestemora mi vet.

Det med at de som kan/skal bruke den kun ska få rolle, er det alltid noen som fucker opp.

Husker første og siste gang jeg passet på en BoE epic stav til en caster - 5 min etter vi kom ut fra instancen, så jeg han hadde den på AH.

Lenke til kommentar

Dette minner meg om det som skjedde i RFK for 2 dager siden. Greit nok det var ikke epic med et rare BOE drop. 4/5 needet, warrior, 2x mages og en priest. Jeg vant å såklart begynte warrioren å whine.

selve fyren virket ikke å være 100% smart for å si det sånn, fordi han ga meg virkelig inntrykket av at han skulle bruke den driten der. Såklart tenkte jeg jo når den droppet at det var vel noen gull i den der så jeg needet. Jeg ble jo såklart "flammet" fordi jeg vant selv om priesten og en annen mage rollet også. Er jo heller ikke at det er grunn for å spamme rundt at jeg er ninja heller da.

men men, greit nok den pistolen er epic, den har 14+ agi. ser ikke hvorfor roguen måtte gjøe så mye pga den gunnern. Han får jo liksom aldri noe bedre. men uannsett han ville ha solgt den

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

Hver gang han skriver noe idiotisk til deg, bare svar med "Thanks" "I agree" osv. Da gir han seg til slutt, han kommer rett og slett til å kjede seg.

Nei vil ikke kalle dette ninja i det hele tatt når 4\5 roller, og den er BoE, når han attpåtil whiner så fryktelig kan han ha det så godt.

Lenke til kommentar

Jeg fikk bytte navn på min character fordi guild leadern synes det var et litt useriøst navn.

Jeg bare sendte en ticket til en GM der jeg forklarte det guild leadern hadde sakt, Så neste gang jeg logget på kom det opp en melding om at navnet mitt var imot navnereglene til Blizzard,

så da kunne jeg bare skrive inn et nytt navn å fortsette som før..

Lenke til kommentar

edit: dret meg litt ut der :p leste ikke inleget lolz :cry: ivertfall syns ikke roguen skal syte fordi alle rollet og det var ikke ninja han burde sagt at han ville ha den før roll... og vis folk spør deg når du vill inn i guild bare forklar hva som skjede virker nok :)

Endret av mobilfreek
Lenke til kommentar
vis du ninalooter fortjener du å bli hatet av alle på servern bli vannt til det...

6437767[/snapback]

ikke si meg at du mener han fortjener det som skjer nå?

kanskje du bør lese saken en gang til

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
vis du ninalooter fortjener du å bli hatet av alle på servern bli vannt til det...

6437767[/snapback]

Jepp, men kun hvis han ninalooter.

Uansett, såklart han ikke fortjener å bli hatet. Herregud, det ett spill! :nei:

4/5 needet jo, så da er jo saken grei...

Endret av emes
Lenke til kommentar
Du vet altså at du har gjort noe upopulært, "galt", og du leter etter en metode å slippe unna??

#rister på hodet#

6435268[/snapback]

Kan du si meg hva han har gjort galt. Om alle rolled need, hvorfor i helvete skulle ikke han gjøre det da? Og hvorfor skal han straffes fordi han er den heldige vinneren?

Men jo jeg tror det går å bytte navn. Vet om flere som har gjort det av forskjellige grunner. Jeg synes også du burde lage en forum post på realm forumet der du forklarer

hva som egentlig skjedde. Hvis du får noen mindre behagelige whispers putter du dem bare på ignore list.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...