Gene Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Der antar du nok feil. Jeg har ingen problemer med selvinnsikt og ville selv blitt forbannet. Kall meg gjerne en ninja looter, men jeg farer ikke med løgn. Edit: ville trolig solg den staven uansett så Endret 4. juli 2006 av Gene Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Vel du er jo maks ninja. Men whatever ligg lavt eit par veker, du vil nesten garantert komme inn i bra guild seinare uansett. Og dersom du skal selge den lag deg ein bankalt. Lenke til kommentar
Gene Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Vel, nå gidder ikke jeg å prøve å forsvare meg noe særlig. Men jeg tror ikke på denne "en gang en ninja, alltid en ninja" mentaliteten. Jeg påpeker igjen at det er første gang dette skjer i hele min 1 og ett halvt års lange karriære i wow. Det var rett og slett en spontan avgjørelse som utviklet seg videre, og vil trolig ikke skje på nytt. Ikke fordi det fikk konsekvenser, men fordi det rett og slett er noe jeg ikke er stolt av. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Altså, er jo utrolig dumt å gjøre det der, men uansett. Hvis du applyer til en guild, en member spør deg om dette, er det rimelig lett og bortforklare det skulle jeg tro. Selg den og del pengene med partymembers som var med. Btw, siden du sa det var før sunken temple, var alle partymembers involvert i fighten med moben som droppa itemen? Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Vel du er jo maks ninja. Maks ninja er han langt ifra, det var jo en BoE item som alle rollet need på. Bare fordi fargen var lilla er ikke grunn nok til å gå banas for imo, og dessuten kunne roguen bare skaffe den crossbowen fra AV som er omtrent like god (miste bitte litt critt og dodge, men samme AP). Lenke til kommentar
Marti Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Vel, jeg hadde nok selv tatt helt av hadde jeg vært en hunter/rogue ^^. Lenke til kommentar
Gene Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Altså, er jo utrolig dumt å gjøre det der, men uansett. Hvis du applyer til en guild, en member spør deg om dette, er det rimelig lett og bortforklare det skulle jeg tro. Selg den og del pengene med partymembers som var med. Btw, siden du sa det var før sunken temple, var alle partymembers involvert i fighten med moben som droppa itemen? 6435729[/snapback] Alle var med i fighten ja. Har forresten snakket med to av de siden, og de kunne ikke brydd seg mindre. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Da glemmer du dem og deler pengene med de to andre newbsa, verre er det ikke xD. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Det blåser over, ingen husker saken om to uker. Ligg lavt, og ikke prøv å forsvare deg. 6435411[/snapback] No way! En prest på serveren min ble blacklista i over 1 måned! Helt vilt! Folk skreik i guild,general og yell hver dag Han spurte om å joine gruppa og de andre tvang meg til å si nei kan variere Endret 4. juli 2006 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) men regn med at du er på friends lista til roguen og vil bli spamma neste gang du logger deg på, selv om du ligger lavt i et par uker, ^^ ikke at det har noe å si, men kan jo være litt anoying. Edit: se gjerne Akiro Curosawas post og Endret 4. juli 2006 av Hr Kotelett Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hvis du vil skifte navn kan du jo slette magen, lage en ny char med det navnet og deretter spørre blizzard om å få tilbake magen. Siden navnet da er opptatt så vil du få et nytt. Lenke til kommentar
Gene Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Hehe, seneste meldingen jeg fikk fra fyren lød slik: FREAK!! Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Disse meldingene går over etter hvert. For min del hadde jeg ikke brydd meg om det de andre sier, du vant jo den på roll, ser ikke helt problemet. Hvorfor skulle en rogue neede den mer enn deg? Er jo ikke akkurat den beste gun/bowen man kunne fått som rogue. World drop epics er overrated. Etter noen dager har alle glemt deg og du kan spille som før. Edit: Er alltid en eller annen litt tilbakestående person som griner og hyler når han taper roll på en lilla ting. Slik er det bare. Endret 4. juli 2006 av Jungldyr Lenke til kommentar
Dxbb Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 BoE Epix = Alle Greed. Simple as that. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Var vel nesten like ille som når en druid (guild master) på serveren vår tok første Claw of Chromaggus som droppet for det guildet.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg er ikke helt med her, kan jeg få oppklart en del ting? 1. 4/5 rollet need. hvem greedet? 2. Hvorfor ble DU skjellt ut, da det var flere som needet, som ikke trengte den? Dette blir i så fall galt. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Lurer mest på hvilke klasser de andre var jeg. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Ok, sorry maks ninja blir litt feil. Bra du seier at det aldri skal skje igjen:) Og heilt seriøst eg håper og trur at folk vil glemme dette. Lenke til kommentar
Gene Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg er ikke helt med her, kan jeg få oppklart en del ting?1. 4/5 rollet need. hvem greedet? 2. Hvorfor ble DU skjellt ut, da det var flere som needet, som ikke trengte den? Dette blir i så fall galt. 6436266[/snapback] Roguen needet, en warrior needet, en priest og jeg. Eneste som greedet var en druid, men men det var jente Jeg ble skelt ut fordi det va jeg som vant og nektet å gi det til noen som kunne brule det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Dette er jo bare idiotisk. En priest som needer. Om du hadde hatt screenshot av det hadde det nok fiksa seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå