TCK Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hei!! Eg lurte bare på om det er noen fra Bømlo eller Stord som bruker forumet ein del?? Tror nemlig eg er ein av dei få som bruker hw.no forumet på øy'a, men håper på at andre oxo bruker d... Lenke til kommentar
MeReo Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Stord her!!!! Kjekt å sjå at eg ikkje e den einaste frå Sommarøya her..... Lenke til kommentar
TCK Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 Kult! Men eg tror eg er en av dei einaste på bømlo som bruker hw.no forumet... Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Slekt fra Bømlo, Mosterhamn Lenke til kommentar
HemiCuda Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 e bømlo sommarøy??? e d no marr sol der enn i Haugesund??? ego vil ha sol :smile: Lenke til kommentar
TCK Skrevet 14. november 2002 Forfatter Del Skrevet 14. november 2002 Hva mener du med Sommerøy? Er godt mulig Bømlo blir kaldt Sommarøy. Tror eg har hørt det.. Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg har også slekt på Bømlo.. Svortland! :smile: Kosli lite sommer-paradis! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg er på Stord en gang i året, næmlig når IPX tar sted :smile: Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 STORD!!!!!!!!!!!!!! ikkje kjekk plass, eller jo, når ipx, bp og andre lan så er det ein bra plass..... Men kjekt med andre folk på forumet, sant MeReo Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 har slekt i bømlo, drittsted/plass Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 eg e ekta stording! og for dei så lurte så e da "Sommarøyo Stord" og ikkje bømlo! men koffer dei kallar det sommarøyo skjønna ikkje eg for her regna da omtrent lika møkje så i bergen! men da e ein fin plass når da først er fint ver! Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 har slekt i bømlo, drittplass Stemmmer! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Har også slekt på Bømlo og gamle kameraten min var sønn av en Bømling. De er litt like nordlendinger der. ikke så lette.. På Stord er det ganske fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå