FuNsTyLe Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Finnes det? For jeg har nå funnet ut at det hverken er grafikk- eller lyd-kort driverene mine som er dårlige, men noe er det, så skulle gjerne hatt et (gratis) program som sjekket alle slags drivere som er installert/evt IKKE installert, slikt at jeg kan fikse problemet? Lenke til kommentar
ekm Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Går utifra at det er windows det gjelder. Hvis du kjører veiviseren for installasjon av ny hardware (som ligger i kontrollpanelet i XP) får du opp en liste over de enhetene som ikke har drivere. Hvis du velger egenskaper på "min datamaskin", så maskinvare fanen deretter enhetsbehandlingsknappen får du opp en liste der man også kan sjekke dette (same evt. manuellt søke etter oppdareing til hver enkelt enhet. Lenke til kommentar
FuNsTyLe Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) tusen takk for svar! Sorry, men jeg finner det ikke? Veiviser for installasjon av ny hardware Endret 5. juli 2006 av FuNsTyLe Lenke til kommentar
ekm Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 "Legg til maskinvare" het den vist og du må ha på klassisk visning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå